Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by wpinda, Feb 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wpinda Diamond Miner DRC Player

ik weet niet of er hier iemand verstand van heeft maarja

ik was root aan het installeren op mijn telefoon (samung galaxy core) ik was in een paar root apps aan het kijken en ik wou mijn wifi icoontje vervangen ik klik dus op het icoontje en druk op ja maak een backup toen hij ging laden stond er zoals altijd [app] kreeg root permissions. toen ging mijn telefoon rebooten (zoals altijd als je iets veranderd) maar het het opstarten bleef hij op het bootscreen en er gebeurde niks. ik heb hem toen de hele nacht op het bootscreen laten laden. de volgende ochtend heb ik de accu er uit gehaald en opnieuw opgestart, nog steeds het zelfde. later op school hoorde ik van een vriend over een recovery mode dus die heb ik opgestart ik kan dus nu mijn telefoon terug naar fabrieks instellingen zetten
    weet iemand een manier om mijn bestanden te behouden?

opmerking#1: ik kan mijn telefoon nu alleen uitzetten door de accu er uit te halen
    opmerking#2: ik heb een backup van het wifi icoontje op mijn telefoon staan
    opmerking#3: SD kaart eruit halen helpt niet

(voor de mensen die dit niet snappen: ik was aan het klooien met jailbreak en mijn telefoon is gecasht)

EDIT door Koolmees71; topic verplaatst

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Misschien kan je beter even googlen of hulp vragen via een forum of telefoonmaatschappij.
    Ik denk niet dat hier nog reactie op komt.

#Topic closed

Thread Status:
Not open for further replies.