Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by hallo_doei, Aug 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hallo_doei Redstone Miner DRC Veteran

Ik wil nu drc offline is wel minecraft blijven spelen en dus ging ik ff een paar servers bij langs om te kijken of die leuk waren (viel tegen) en ik zag in 2 servers dat die servers een teleport boog hadden, dat was grappig om zo de hub rond te kunnen gaan. Omdat ik dat een leuk idee vond vroeg ik me af of dat ook mogelijk zou zijn voor DRC. Ik kwam op deze link: https://www.spigotmc.org/resources/bowteleport-hub.1578/ .
    Zoals ik al zei lijkt het me leuk om dit ook in DRC te hebben en ik ben benieuwd of het komt.
    Ik zie de reacties wel

hallo_doei

• Like Like x 2
    • Useful Useful x 1
  2. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Grappige daarvan is dat iedereen altijd zo hoog mogelijk, en op vreemde plekken probeert te komen.
    Ik was ook ooit in een spawn waar dat kom met een draak, en glasbloks waar je met een paar keer schieten kon komen, was daar altijd mee druk tijdens een server restart enzo, maar zie er niet echt een meerwaarde van in. Mocht het een kleine plugin zijn die weinig data kost dan is het altijd leuk natuurlijk.
    --- This message was merged, Aug 10, 2015 ---
    By The Way ik speel ook tijdelijk op andere servers en ben @ManMetSchnorry zijn naam al tegen gekomen in een /Market listings op een skyblock server haha.

3. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Teleport bow? Wij hebben paarden. Veel leuker dan teleport bow. En jump boost en player stacking.

En een meerwaarde heeft het niet echt, gezien bijna iedereen de server switcher gebruikt.
    En we hebben ook pets nu. Moeten we de hub echt verbeteren?

• Like Like x 2
  4. hallo_doei Redstone Miner DRC Veteran

Je hebt gelijk, er is al behoorlijk wat voor in de hub. Ik had even niet aan de pets gedacht omdat ik die nog niet heb gezien nu DRC offline is. Bij deze is mijn suggestie volgens mij dus "afgewezen".

Slotje dus maar

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.