Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by albers1996, Dec 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. albers1996 Hunter DRC Player

Kan iemand iets doen aan MickMuffin?
    Telkens als ik voor diamonds ga mijnen teleport hij naar me toe, als ik niet accept verschijnt hij toch opeens en hij hakt alles voor me weg waardoor ik geen xp, coal of andere dingen meer krijg. Ik probeer hem telkens weg te jagen maar je kan niet pvp-en, en hij luistert niet naar wat ik zeg.

Kan iemand hier een oplossing voor bedenken en me helpen?

Mvg,
    Nachohead

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Als ik me goed herrinner is deze persoon geen donator dus kan hij niet teleporten? En hoe zou hij in godsnaam weten dat je net diamonds vind lol... Hij zal wel niet zo'n melding krijgen :'teleport nu naar... hij/zij heeft diamond gevonden'

3. bramenbram Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

haha zou leuk zijn
    (behalve als jij diegene bent de diamonds heeft gevonden)

4. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Wrm maak je dan geen screenshots...

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Inderdaad er is geen enkel bewijs en de persoon zal niet zomaar geband worden en al zeker niet als het verhaal onlogisch lijkt.

6. albers1996 Hunter DRC Player

Ik snap zelf ook niet hoe hij bij me kwam als ik niet tpaccept deed, maar hij was er iig wel. Er is niets gestolen want ik heb hem weggejaagd. Hij bleef me eerst achtervolgen, dus ik dreigde hem te killen, zegt ie: haha pvp staat toch uit. Toen heb ik de grond onder hem in de fik gezet en geen last meer van hem gehad :-) maar de reden dat hij wist dat ik diamonds had was omdat ik samen met Dirk zat te mijnen naar dia's in mijn efficient-mining systeem, en aangezien ik de fortune pickaxe heb riep dirk dat hij dia had gevonden, vandaar.

Maar er is uiteindelijk niets gestolen dus ik denk dat hier een slotje op mag

7. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

De enige manier om te TPen is via /tpa... En dan moet jij nog /tpaccept in voeren!

Ik heb wel (Toen ik nog Admin was op een andere server) gehoord dat het mogelijk is om zo'n hack te downloaden...
    Ik heb er zelf ook last van gehad.. Maar ja het is niet handig om dat te flikken bij een Admin xD

Dit is mogelijk... Dit is een hack xD Dus het kan zijn dat hij dit heeft...

8. Brammes Guest

Volgensmij kan je dit soort functie aanzetten met nodus of een andere soort hack ( dia/emerald/gold/iron messages)
    Maar x-ray kan je ook door de grond kijken en dan kan je zie of iemand recht op diamonds af aan het minen is..

9. albers1996 Hunter DRC Player

ik vind x-ray trouwens wel echt de meest nutteloze hack ooit.... ik heb geen x-ray, ik gebruik gewoon efficient mining op y:11 en dan vind ik gemiddeld 50-80 dia per uur dankzij mijn fortune pickaxe. Ik weet niet of je met x-ray nog meer zou kunnen verdienen, maar met gemiddeld 50+ dia per uur ben ik tevreden :-0

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Xray maakt het ook minder leuk...

11. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [oude topic]

Thread Status:
Not open for further replies.