Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Bgamer234, Mar 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo Drc,

In survival ben ik bezig met een museum. Bij dit museum hoort een reisgids (een boek). Nu wil ik dit boek wel schrijven, maar dan beweeg ik niet. Het is veel text, dus blijf ik wel even stilstaan. Daardoor word ik door jullie AFK-Kick-Plugin gekickt omdat ik 4.5 min. stil sta. Als ik gekickt ben, slaat het boek mijn text niet op. Hierdoor blijf ik aan de gang, aangezien je niet kunt kopiëren-plakken (Dan was ik zo klaar geweest). De text bevat 1350 woorden (Word). Nu is mijn vraag: Zou ik een tijdelijke AFK-Machine mogen bouwen om de text te schrijven? Hierna zal ik de machine weer verwijderen, en dit mag je controleren.

Mvg Bauke A.K.A. Bgamer234

• Agree Agree x 3
  2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Nee, helaas mag dit niet. Is het niet mogelijk om tussentijds het boek op te slaan?

• Informative Informative x 1
  3. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hoi Xcnix

Dat weet ik niet, ik weet alleen dat ik bezig was, ik toen werd gekickt en toen was alle text weg..

Mvg Bauke

4. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Je kan wel opslaan je klikt op ''done'' i.p.v sign zo kan je het altijd bewerken. Totdat je klaar bent dan kun je op sign klikken.

• Useful Useful x 1
  5. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Writing
    By pressing use item while holding a book and quill in their hand, the player can open a text editor GUI.

Using this GUI, the player can write a single book up to 50 pages long, with up to 256 characters per page, with line breaks counting as two characters. No page may be longer than 13 lines and each line can have an average of 19 characters, determined by the width of the used characters.

The player has the ability to copy and paste into books. However, the paste will fail if the text being pasted is longer than a single page. Most Unicode characters are available in books, and they may be pasted in without issue.

In Single player, the world will pause while a book is being edited.

You cannot yet move the cursor while writing into a book. Selecting text is also unavailable.

_____________________________________________________________________________________________
    Is een stuk van de wiki, je kan perfect kopiëren en plakken maar niet meer dan 1 pagina per keer

• Useful Useful x 1
  6. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo beste,

Allebei bedankt voor de tips. Ik denk dat ik maar een stopwatch ga pakken, hem op 3 minuten zet, en hem dan laat afspelen. Als de 3 minuten om zijn, beweeg ik even. Dus dank je wel @nobody4life en @MrCreeperBruhh , @Xcnix bedankt voor het antwoord.

Mvg Bauke (Wat mijn betreft een slotje)

• Like Like x 2
  7. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Topic gesloten
    Graag gedaan om te helpen :)

• Friendly Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.