Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by timdv1997, May 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. timdv1997 Woodcutter DRC Player

Beste staff,

Aangezien ik samen met een vriend van mij op jullie server speel en farms wou gaan runnen wist ik echter niet dat hier regels aan verbonden waren(dit stond overigens ook niet OP DE VOORPAGINA van het boekje). Waar ik wel op de hoogte van was was dat je spawn eggs kon kopen in de spawn shop. Voor de sign stond een bordje met daarop vermeld dat je niet meer dan een bepaalde hoeveelheid koeien mocht hebben in de farm. Ik dacht hierbij alleen aan de spawn eggs en niet aan het handmatig kweken van koeien. Ik ben er zojuist achter gekomen dat die regels voor spawn eggs idem dito zijn voor handmatig kweken van koeien c.q. andere farm wezens. Dit tot mijn grote verbazing toen ik een ban kreeg voor 1 week met als reden dat ik te veel koeien had in mijn farm.

2. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Vul dit even in:Voor de volgende stellingen met een * geldt: verplicht in te vullen:
    *Minecraft naam:
    *Wat heb je gedaan:
    *Wie heeft je gebant:
    Bewijs: (Screenshots, Video's)

3. timdv1997 Woodcutter DRC Player

Minecraft naam: TIMDV1997
    Wat heb ik gedaan: ik heb een koeienfarm geleid met meer koeien dan is toegestaan op de server waar ik niks vanaf wist
    Wie heeft mij gebant: kan ik niet met 100% zekerheid zeggen maar ik vermoed koolmees71
    Bewijs: heb ik niet

4. Wender Nether Explorer DRC Veteran

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Dutch heef je geband :-)

Als we zoveel werk hebben aan het koeien doden dan wordt het een tempban van 1,3,5, of 7 dagen.
    Regels staan gewoon op website onder regels.
    Regel 12 is heel duidelijk
    groeten
    koolmees71

[​IMG] timdv1997

Server: DutchRastaCraft

Current Ban
    Expires in:​
    5 Days, 23 Hours, 14 Minutes, 47 Seconds​
    Banned by:​
    Dutch_NL​
    Banned at:​
    6th May 2013 11:45:34 PM​
    Reason:​
    veel te veel koeien​
    Server:​

DutchRastaCraft

6. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Oja, ik meld ook nog maar even dat puntje 9 of 10 van dat boekje vermeldt dat je de regels op de site ook moet lezen dus dat is echt geen excuus.

7. timdv1997 Woodcutter DRC Player

ik vind van wel even een ander voorbeeld: als je een willekeurig product koopt en er staat: ga akkoord met de algemene voorwaarde kijk ik even vluchtig door of er wat bijzonders tussen staat maar meestal zijn de algemene voorwaarde zo belachelijk lang dat je er niet eens aan begint. Bovendien vind ik het een hele slappe reden aan jullie kant om te zeggen dat koeien doden zo veel moeite kost, omdat je ook had kunnen zeggen: jongens te veel koeien mag niet hierbij de laatste waarschuwing ik wil dat ze morgen weg zijn. Dan was alles anders en had jij nooit meer last van koeien of andere farm wezens en hoefde je ze ook zelf niet te verwijderen.

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

d
    Dat mag je vinden. Wij doen dat met een goede reden. 1 ervan is dat je niet online was.
    Als je te lui bent om die paar regels (niks algemene voorwaarden, maar specifieke server regels) door te lezen dan loop je tegen dit soort dingen aan.

9. timdv1997 Woodcutter DRC Player

dat jullie dit doen met een goede reden is een mening waar ik het niet mee eens ben. En als je voor het eerst op de server komt krijg je z'n boekje die heb ik gelezen en dan word je door verwezen naar een site en dat verhaal ken ik wel dan ga je naar die site toe en dan krijg je een waslijst aan do/dont's. En ja dat klopt die heb ik niet gelezen maar wie wel? Bovendien vind ik het onlogisch dat iemand met X-ray 7 dagen ban krijgt en ik ook voor alleen iets te veel koeien. Koeien kun je verwijderen, bij X-ray weet je nooit zeker of die persoon dat nog gaat gebruiken.

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Wat zeg jij ook allemaal? Xray is een permanente IPban.
    Koeien kan je ook verwijderen, maar je kan ze ook terug kweken... Dus wat jij zegt klopt al helemaal niet.
    En als je de regels niet leest dan ga je nog veel tegen de lamp lopen op deze server.

11. timdv1997 Woodcutter DRC Player

hey vriend lees het even terug van pimboboy die heeft volgens mij X-ray gebruikt vervolgens ging zijn moeder met jullie in gesprek met als uitkomst een tijdelijke ban van 21 dagen dus als ik met jullie in gesprek ga krijg ik ook een lagere straf voor z'n kinderachtig vergrijp?

12. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

tim, de staff is een groep van 10 verschillende mensen, zoals je zelf waarschijnlijk ook wel weet heeft ieder persoon zijn eigen mening.
    aangezien ik je gebant heb, heb ik het laatste woord over je eventuele unban. je had over de 50 koeien en over de 100 schapen bij elkaar... je deed samen met mr_Cassie en dat is iets waar ik zeker van ben :)
    en pimboboy die krijgt een temp ban van 21 dagen maar bij het minste gerinkel ligt hij weer van de server af... 150 dieren 2 soorten... per soort mag je maximaal 5 dieren dus je had 140 dieren teveel :)
    wat wij met bans doen dat bepalen wij (de staff) en niet een member/donator of vip of zo maar de moderators en admins en de owners.
    ik raad je aan om de regels te lezen op www.dutchrastacraft.nl/regels en je er voortaan aan te houden
    je ban loopt vanzelf af, je krijgt geen unban
    Topic gesloten

13. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik denk niet dat je zo'n toon tegen een owner moet aanslaan VRIEND! Ik vind jou gedrag arrogant, fout en zonder een greintje zelfinzicht. Als je nu zo goed weet wat anderen fout doen, dan ga lekker zo door.

Thread Status:
Not open for further replies.