Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by UnDead_Assassin, Oct 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Beste Jelle en Sven ,
    Wij zijn een nederlands land binnen het koningkrijk , we hebben hier ook een nederlandse nationaliteit(nederlandse antillen) , al mijn vrienden hebben nu geen goede server meer om te spelen dus wil ik jullie vragen om dit eiland (dat tot de nederlande behoort) te unbanned dat we weer op de beste server kunnen :D

Mgv . TheComets(ik) , en mijn vrienden --> gustabuba , rya , jere , Ender1234523 , luis03 , gorapa67 , bro2003(deze wilde joinen maar kon niet omdat de plugin al was gezet )

Alvast bedankt.

• Like Like x 4
  2. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

je hebt best wel gelijk :D

• Like Like x 4
  3. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Nee hoor , ik kan rustig wachten tot woensdag , maar gewoon om te vragen als we weer op de server kunnen , en dit land spreekt nederlands hoor

• Like Like x 3
  4. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ter verduidelijking, A is Nederland, B is de Nederlandse Antillen
    Ik vind dit dus niet op zjn plaats want we zijn een Belgische en Nederlandse server en de Nederlandse Antillen is in Amerika in de Caraibische Zee op 8000km van nederlands

• Like Like x 1
  5. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Ja nou en ? Het hoort bij Nederland. En ik vind dat hun ook mogen spelen ze spelen al lang op de server en nu word hun opeens de toegang geweigerd. vind ik een beetje vreemd

• Like Like x 8
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik sluit mij hier bij aan, het is onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden. Sterker nog, Saba, Sint Eustatius en Bonaire zijn nota bene gemeenten van Nederland.

Zie hier, de wettelijk aangegeven eilanden welke vallen onder het Koninkrijk der Nederlanden.
    Dit zou in vergelijking hetzelfde zijn als de hele provincie Friesland blokkeren omdat ze een andere taal spreken.

• Like Like x 6
  7. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

er zijn op die plekken volgens mij niet eens echt heel veel mensen die op een nederlandse minecraft server willen zitten en als dat zo zou zijn zou deze discussie er al veel eerder gekomen zijn denk ik

• Like Like x 1
  8. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Thommy, kijk naar de lijst bovenaan de topic openers bericht. Herken je uit deze lijst namen? Ik namelijk wel, het zijn dus oude spelers niet niet meer kunnen joinen vanwege de nieuwe plugin.

• Like Like x 5
  9. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Ik ben er helemaal eens mee

• Like Like x 5
  10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Wadu en Thommy,

Jullie mening wordt hier NIET op prijs gesteld! Een betere reden om mensen uit te sluiten dan geografische ligging of hoeveel mensen er uit een bepaalde gemeente of overzees rijksdeel komen is intolerantie.
    Mocht het besluit komen om IPs uit de Antillen te weren, dan heeft dat zeker geen reden omdat het in het Caribisch gebied ligt.

Graag dus stoppen met meningen geven en afwachten wat het antwoord van Jelle en/of Sven hierop zal zijn.

• Like Like x 6
  11. JerreDRC198 Newbie DRC Player

Ik ben het ook met Cool_herobrine eens! Ik voelde eerst een beetje als DRC [banned] deed

• Like Like x 1
  12. pimboboy Redstone Miner DRC Veteran

Ik sluit me bij Cool_herobrine aan omdat Nederland is Nederland ookal zijn het de antillen!!
    Als hun DRC leuk vinden om op te spelen dan moeten zo ook de kans krijgen...

Mvg Pim

PS (Sorry dat ik hier nog reageer maar dit moest ff)

• Like Like x 2
  13. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Tuurlijk niet. dit is toch een ander onderwerp

Dat is toch niet relevant. Je kunt niet hun eerst wel toestaan en vervolgens niet is toch belachelijk man!!

Idd Altin snapt het weer ;)

Dit is egt zo erg ik heb geen woorden voor jouw mening
    Het gaat hier niet om een mening maar om een feit. Feit: DRC spelers die al heel lang spelen en er altijd op gekunt hebben ineens weigeren!! toppunt van belachelijkheid!

• Like Like x 1
  14. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Klopt ik heb commentaar en een compliment omdat ik er een beetje laat bij ben doe ik ze allemaal tegelijk iets op aan te merken? Kom dan met iets fatsoenlijks wat relevant is op het onderwerp of laat me anders met rust want ik geef commentaar omdat me dat gevraagd is en als je niet tegen hard commentaar kan dan ga maar fietsen.

En dat wat je zegt met die off topic gebeuren.. dan weet ik het ook niet meer... Waar heb je het over?

15. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

ik hoop dat de staf hier snel een slotje op zet ahzo onozel gez**k

• Like Like x 1
  16. JerreDRC198 Newbie DRC Player

17. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Beste DRC staff team wij danken jullie om Curacao teunbannen en natuurlijk DRCers die bij mij hebben gestaan heeeellll veel bedankt , ik hoop dat ik ook zoiets voor jullie kan doen :cool:
    Mensen ik ben echt heel dankbaar , vooral Koolmees heeft mij geholpen
    En nu Curacao unbanned is kan er hier wel een slotje op

Alsnog BEDANKT

Thread Status:
Not open for further replies.