Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by PimBeer, Jun 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PimBeer Woodcutter DRC Player

Mcnaam : PimBeer
    Wat heb je gedaan? Er staat ban omzeilen

Ik ben het broertje (pim) van Behringer ik was gaan spelen toen me broer was geband omdat ik dan tijd heb om te begginen omdat hij er dan nog niet op kan en minder op de pc zit maar, Ik wordt nu beschuldigt dat ik me broer ben die op een dubbel acc. speel.
    Dat snap ik helemaal dat jullie dat denken het klinkt ook wel raar maarja. ik wacht wel tot hij unbanned is in de hoop dat ik dan wel mag spelen.

2. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Graag niet reageren op unban topic's.

@Maxuseant heeft je geband hij zal je veder helpen.

3. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Reageer niet zei ik -___-

4. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

? ik snap niks van dit chatten :P

5. EnderWayne333 Hunter DRC Veteran

adedge wil je mij misschien helpen met mijn probleem?

6. PimBeer Woodcutter DRC Player

Beste Maxuseant,

Ik snap het helemaal hoe dat jij het ziet ik zou ook precies hetzelfde doen en zeggen.
    Ik vind het jammer dat je niet kunt zien hoe het echt is maar je kunt ook geen risico nemen want stel nou dat ik wel me broer zou zijn dan zou me broer ermee wegkomen.Ik vind het jammer maar ik kan er niks aan doen.
    Het is inderdaad erg raar ja maar me broer zei tegen mij dat ik mocht spelen omdat hij er niet op kan de komende dagen,maar dat mocht ik niet meer van mijn vader op de pc of op de ps3, een tijdje terug omdat ik me broer een ban had bezorgd door op zijn account te gaan en misbruik te maken zonder na te denken. dus ik ging aan mijn vader vragen of ik weer op mocht en hij zei ja als ik maar niks doe met mijn broers account.dus ik was de volgende ochtend gaan spelen daarom had ik dus weinig claimblocks, en dit is inderdaad een rare situatie. maar dat kan ik jouw niet kwalijk nemen
    Ik wacht de 5 dagen wel af ga ik wel een beetje vriendloos single player doen. :(

Bedankt voor je reactie,
    PimBeer

7. PimBeer Woodcutter DRC Player

Ik neem aan dat je leren voor school bedoeld,
    Ik ben 12 en ik heb bijna vakantie en op de basisschool is alles wel heel makkelijk dus leren is onnodig de laaste 2 weekjes doen we toch niks :D

Thread Status:
Not open for further replies.