Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Arnii, Jul 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arnii Woodcutter DRC Player

Hoi,

Ik zit nog niet zo heel lang in de server en ik weet haast zeker dat dit al eerder gevraagd is, maar is de plugin die het mogelijk maakt dat obsidian kapot gemaakt kan worden met TNT niet een beetje te OP? Ik snap dat als iemand dan een hele obsidian base heeft, dat het niet kapot te maken is, maar als iemand z'n hele base van obsidian maakt verdient diegene toch wel ietsje meer bescherming? Hoe ik raiden zie is: Probeer de power omlaag te halen van de faction, een gedeelte claimen, dan door de obsidian minen.

2. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Ik vind dit weer niks, want dan maak je een mini obsidian base, en dan ben je veilig, als je erin blijft..

3. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Nee, dat hebben we voorgesteld aan Jelle en die heeft het erin gedaan.

4. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

als obsidiaan niet obblaasbaar is heb je binnen een maand over al complete obsidiaan bases die unraid baar zijn, nu kan (bijna) elke faction geraid.
    Want anders hebben een paar factions alle macht over de rest omdat ze nooit nieuwe base hoeven te bouwen. Dus alleen maar OP gear, word het ook niks meer aan voor de nieuwe mensen die factions gaan spelen. Dus het handigst is het als het er in blijft.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.