Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by ToHugeToMine, Feb 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Hallo, ik ben ToHugeToMine. Ik wou vanochtend inloggen op de DRC server, maar ik zag dat dit niet mogelijk was, omdat ik 7 dagen gebant ben omdat ik heb gegrieft? Ik ben erg nieuwsgierig wat ik dan gegrieft heb, wat ik heb persoonlijk daar ook een bloed hekel aan, omdat ik ook geregeld gegrieft ben. Ik kan mij dus ook niet herinneren dat ik iets gegrieft heb. Ik ben echt heel erg verbaasd..

Met vriendelijke groet, THTM.

2. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Naam: ToHugeToMine
    Wat heb ik gedaan: gegrieft?
    Wie mij heeft gebant: geen idee.

Ik heb je niet zitten griefen. Ik ben alleen naar de top van je torens gegaan omdat ik nieuwschierig was hoe hoog het zou wezen. Wat ik net al melde, ik heb een hekel aan griefen. Ik moet zeggen, het is een mooi complex van je. Ik heb ook niets kapot willen maken, ik wou gewoon graag weer levend naar beneden. Daarom vraag ik mij ook af of er iets kapot is? Daarnaast dacht ik alles netjes weggehaald te hebben. Dat is blijkbaar niet het geval, daarvoor dan mijn excuses.

PS: Als ik je redstone torches wou hebben, waarom heb ik ze dan niet gepakt? want ik heb velen gezien, en heb ze zover ik weet allemaal laten staan.

Mvg, THTM.

3. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Is er een admin die op dit bericht kan reageren o.i.d?

4. Tijbo Gold Miner DRC Veteran

Grieven is verboden.
    Ik weet zo 1,2,3 niet welk stafflid je een ban heeft gegeven maar je zult zijn/haar antwoord moeten afwachten.

5. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Wat ik bedoel te zeggen, mijn intentie was dus niet om te grieven, maar om de torens te bekijken. Als het klopt is er ook niets kapot gegaan.. Tjah, ik zal inderdaad moeten wachten jammer genoeg.

6. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

tohugetomine

Current Ban
    Expires in: 5 Days, 23 Hours, 53 Minutes, 35 Seconds
    Banned by: Avast
    Banned at: 13th February 2013 03:56:24 PM
    Reason: grief
    Server:
    DutchRastaCraft

het wachten is op avast

7. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Er zit niets anders op..

8. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

ik ben geen donateur of iets dergelijks. ik ben met cobblestone helemaal naar boven geweest samen met een vriend. Ik heb water naar beneden gegooit zodat hij naar mij toe kon komen + om weer veilignaar beneden te komen. Die dirt was om in het eerste geval boven te komen. Als ik fly had, dan was ik gaan vliegen, maar omdat dat niet kon, heb ik dit dus gedaan. Ik ben nog niet zo heel lang op de server, dus vond het nog te vroeg om te gaan doneren.

9. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Maar Maxueseant, is er ook daadwerkelijk iets kapot gegaan?

10. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Ik meende het weggehaald te hebben, ik heb een 3 stack toren ook weggehaald, dus waarom ik express een waterval laten staan? Is de ban van mij en John niet een beetje overdreven voor zoiets?

PS: kan er ook een andere admin naar kijken, omdat ik Avast niet zo vaak zie.

11. harrysfans Redstone Miner DRC Player

maxuseant? wat doe je? je mag niet reageren op een unban topic?!!

12. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Ik wil het geen grief noemen,maar het draaide inderdaad om maxuseant. Wat ik niet snap is dat er moet worden gewacht op een Avast, die niet zo vaak online is..

Ps. als ik niets meer in dit topic mag zeggen, meld het even, want ik zou het nu niet weten.

13. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Sorry jongens, Wij (de andere mods en admins) kunnen hier wel op reageren, maar wij weten natuurlijk niet precies hoe de vork in de steel zat. Ik snap dat het vervelend is dat avast er niet zo vaak is, maar jullie zullen er met hem uit moeten komen.

Voor zover het voor mij duidelijk is was er iets tegen de torens van maxuseant aan geplaatst wat niet weg is gehaald. Dat dit per ongeluk is blijven staan of bewust, dat doet er nu niet toe. Je hebt een tempban van avast gekregen en dat gebeurd nooit zonder reden. Als het aan mij ligt moet je die gewoon afwachten, want je hebt wel degelijk een regel overtreden. Toch is het wachten nog even op avast....

14. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen regels heb overtreden; ik heb net de regels bekeken. Regel 1: Niet griefen: (niet ander mans werk kapot maken of onnodige putten maken in het gras.) Ik ben een toren gaan bekijken met mijn member-rechten. Moet ik dan persé doneren om gebouwen te mogen bekijken? Als ik niet het water en +- 5 dirtblokjes vergeten was, dan was er niets aan de hand geweest.

Ik vind het gewoon vrij schandalig dat het op deze manier wordt afgehandeld. Ik zou hier op het forum moeten kunnen klagen, maar dat kan alleen via een niet erg actieve admin.

• Like Like x 1
  15. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Waarom reageert er niemand meer..? Ik zie niet in waarom deze afdeling van dit forum bestaat. Het ziet er vrij nutteloos uit als ik het zo zie, sorry dat ik het zeg.

16. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Mensen schijnen op de één of andere manier altijd hun geduld en hun manieren te verliezen als ze op hun fouten gewezen worden. Volgens mij heb ik namelijk gisteren nog hier op gereageerd terwijl het niet eens een unban is die mij aangaat. Ik ben echter wel bevoegd om te bepalen of jou tempban wordt ingetrokken of niet. Volgens mij kun jij maandag of dinsdag weer op de server en ik ben van plan om jou even een weekend te laten afkoelen.

Je kunt immers wel zeggen dat je 'vergeten' bent een paar blokjes weg te halen, maar het gaat er om dat je die dingen in eerste instantie geplaatst hebt DAT MAG NIET. Hoe zou jij zelf reageren als er water en dirt tegen een gebouw van jou aanstonden? Jij zou waarschijnlijk ook een mod/admin er bij halen waardoor diegene die die dingen geplaatst heeft ook enkele dagen ban zou krijgen. Het zou jou dan waarschijnlijk ook geen zier interesseren of hij van plan was om ze weg te halen of niet.

Wij behandelen iedereen gelijk hier, en het gaat er om dat jij een regel overtreden hebt. Einde discussie.

17. ToHugeToMine Woodcutter DRC Player

Ik zou het laten weghalen, niet laten bannen. Er zijn vaker dingen weggehaald bij mij, zonder dat er iemand gebant werd. Het punt wat ik schandalig vindt, dat mijn ban al halverwege is, en dat ik niet eerder complete reactie heb gehad. Dat heeft dus niets te maken met mensen gelijk behandelen..

18. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Dat proberen wij wel, maar je moet weten dat de admins/mods dit niet als werk hebben, maar als hobby. School en werk en dergelijke gaan uiteraard voor, en daarom kan het een dagje, misschien 2 duren voordat iets is opgelost. Ook is het de admin die een grief weghaalt diegene die bepaalt of iemand geband word en niet diegene waar de grief stond.

• Like Like x 1
  19. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Reageer niet op Unban appeals.

20. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Wij houden niet van brutalen mensen.
    Je wacht maar mooi op je Unban.
    Succes
    Wij doen ook ons best.
    Wij doen meer dingen dan jij ziet,

Slotje..

• Like Like x 1
Thread Status: