Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by UnDead_Assassin, Apr 23, 2015.

?

Welk idee kies jij?

1. Alleen nummer 1

45.5%
  2. Alleen nummer 2

0 vote(s)
    0.0%
  3. Geen van beide

45.5%
  4. Allebij!!!!

9.1%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

1).
    eyy, jij weer die dit leest. Ik heb een idee voor je! Wat als je nou een je eigen topics kon sluiten? Dus de topics die jij hebt gemaakt? Zou dit niet handig zijn? Volgensmij wel ja! Ik hoop dat dit een goed idee is maar nu naar de volgende.

2).
    Je kleur van naam ingame veranderen als je DRC-VIP of hoger bent....dus niet met al dat fancy gedoe maar alleen kleur. Zou ook leuk zijn

P.S: a.u.b de poll serieus invullen.

2. MeMatty Event Team Event Team

1e vind ik niet slecht, maar er zijn altijd weer mensen die er misbruik van maken.
    En ik bedoel, anders hadden ze het allang ingesteld.

2e is al vaker aangevraagd en dat is zoiezo geen succes.
    Mensen zien je dan aan als een mod en dergelijke.

• Agree Agree x 1
  3. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

#grammarnazi

* Allebij!!!! -> Allebei!

• Agree Agree x 2
    • Funny Funny x 1
  4. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Lol, serieus schrijf je het zo?

5. Mezenberg Stone Miner DRC Veteran

Ja.

OT; Wat betreft nummer 1, het zal veel werk afnemen van Simon (Dracindo) echter zal dit denk ik niet mogelijk zijn omdat je dan in de knoei gaat met permissies op forums. Of het zal veel progammeur werk bevallen.

Nummer 2, Naar mijn idee is dat geen goed idee. Dan wordt het net een carnaval op de server en dat kan denk ik niet de bedoeling zijn. xD

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  6. spooky321 Redstone Miner DRC Veteran

1. Klinkt leuk, maar lijkt me niet verstandig. Neem als voorbeeld dat jijzelf een suggestie (poll) hebt voor een bepaalde server. De reacties erop zijn anders. Dan lijkt het me niet de bedoeling als er nog over gepraat wordt hem Random gaat sluiten.

2. Dan krijg je allemaal van die drukke kleuren in de chat. Dit lijkt mij niet mooi en handig.

- Spooky321

• Agree Agree x 1
  7. Steve_DRCer Coal Miner DRC Veteran

Volgensmij vind iedereen 1 wel goed , alleen is veel werk.

2 Vind ik niet handig want ik zelf koppel mensen zeg maar aan kleur als ik iemand zie met rood dan denk ik aan Jelle en paars dan denk ik weer aan een groep mensen dus mij lijkt het onoverzichtelijk worden.

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Nummer een lijkt wel goed, alleen hebben we graag overzicht over gesloten topics. Zeker de staff topics.
    En soms, wordt een topic van nog iemand anders (grote deals, zoals dealen met ranks) en dan moet de zaak zeker afgehandeld zijn alvorens het gesloten wordt. Anders heeft de een zijn rank, de ander zijn geld niet, mod zegt "maar het topic was gesloten, dus alles was geregeld", de ander blijft klagen, mod checkt alle logs op /pay DeAnder (afgesproken bedrag) en vindt niets. Kortom: Veel onnodig werk en het is de mogelijke conflicten niet waard.

Daarbij: de optie om je eigen topics te sluiten geeft je ook het recht ze weer te openen. Dan opent een random scrub een van zijn gesloten topics van 2013, reageert en dan zien we alle oude topics uit het archief (de prullenbak) weer boven komen. En als we (op de een of andere manier) enkel ons topic kunnen sluiten, dan maken mensen soms een fout en vragen ze mij om het weer te openen.

Ik voel mijn haren er van af vallen nu ik zo verder schrijf. Dus, het lijkt me niet zo'n goed idee.
    Gewoon 'Meld'en en ik los het wel op.

9. Annika2003 Redstone Miner DRC Veteran

Is het mogelijk om alleen permissies te krijgen om je eigen topics te sluiten?

10. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Dit is wat cool_herobrine wilt, zou nogal wat problemen geven als iedereen elk topic kan sluiten.
    En dan verwijs ik terug naar mijn eerdere post.

11. Brammes Guest

1. No, just no.. gebruik de meld knop en je topic wordt echt wel gesloten... Ben bang voor "misbruik ervan"..
    Persoonlijk zou ik het wel fijn vinden als bepaalde topics in bepaalde categorieën waar er na 30 dagen niet gereageerd is automatisch wordt gesloten. (ja hier zijn forum addons voor)

2. Maakt de chat alleen maar "onoverzichtelijker".. Ik vindt de chat (als survival vol is) al druk, laat staan als er 20 verschillende kleuren bij komen...

• Agree Agree x 3
  12. MeMatty Event Team Event Team

Ben ik totaal mee eens, maar misschien dat als een topic in de prullenbak zit, dat je het dan niet meer kan openen. Of dat je je topic enkel kan sluiten en niet openen. En als je er misbruik van maakt dat je dan een "permission ban" daarvoor krijgt?

13. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Dus mensen kunnen topics sluiten, maar:
    - geen topics in archief
    - enkel eigen topic
    - enkel sluiten
    - misbruik = ban

Om te beginnen weet ik niet in hoeverre de forumpermissies gezet kunnen worden. Maar stel dat dit mogelijk is, dan moet ik meer mensen bannen en meer mensen vragen dan om topics te heropenen terwijl ze wel afgehandeld waren (dus moet ik meer hele topics doorlezen (ja, ik lees topics helemaal door voor ik ze op aanvraag sluit (tenzij van stafleden, die kan ik blind vertrouwen)) alvorens ik acties onderneem).

Klinkt als meer werk voor mij, terwijl je nu gewoon moet melden met melding 'slotje' (5-20 seconden) en dan sluit ik het wanneer ik er ben.

• Agree Agree x 1
  14. MeMatty Event Team Event Team

We kunnen ook meer forum mods krijgen?
    Dan is het wel enkel op het forum.
    Gewoon eerst een "test-moderator" maar dan op het forum.
    Ik weet dat dit niet zomaar gaat, maar sommige mensen (ik) zouden dat wel graag willen.
    Dan kunnen de echte mods zich ook meer richten op de server zelf.
    Vat dit btw niet op als: "Jullie doen het niet goed." ,want ik vind dat jullie het hartstikke goed doen. :)

15. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik vind niet dat we meer testmoderators nodig hebben. Het zou natuurlijk altijd handig zijn maar ja...
    Een forummoderator moet zijn Nederlandse/Engelse taal nog beter kennen dan een ingame moderator dus dan zou de leeftijdsvereisten weer te hoog liggen om hier iemand voor te vinden vrees ik.

Edit: Begrijp me niet verkeerd.

• Like Like x 1
  16. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Ik ben hoog begaafd iq oveer 100000000000000000000000000000000000000000000000
    Ik own einstein met elke wiskunde oefening ezz

Jk maar sommige mensen zijn al zelfs goed in de taal engels bv als ze van dat land komen of gwn veel praten. Of je als je bv een talen richting doet.

17. MeMatty Event Team Event Team

Ik snap je helemaal.
    Misschien kan je het wel 1 keer proberen, zodat je weet hoe het gaat.
    Als het eenmaal goed gaat, dan kan je het voortzetten.
    Als het niet goed gaat, dan hebben we het in ieder geval geprobeerd en weet je dat het geen succes is.
    Mij lijkt het wel een goed idee, aangezien de echte server moderators zich dan meer aan de server zelf kunnen richten.

Last edited: Apr 24, 2015
    • Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.