Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Hasan cetinkaya, Mar 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hasan cetinkaya Hunter DRC Player

dit is al de 3 de keer dat totoca hackt in /warp pvp ( survival) en krijgt geen ban. we hadden met mrbesiktasli03 dit nekeer gezegt tegen mods. ze gingen het regelen maar hij heeft nog steeds geen ban
    bewijs: als je bewijs wil moet je in /vanish naar hem efe kijken waneer we PvP'en met hem. we zijn het beu dat hackers geen ban krijgen en de goede spelers wel krijgen. hij sloeg mij en mrbesiktasli03 tergelijk in pvp hij heeft Forcefield. ik ben het 100% zeker geloof me maar. fix dit hij is tever gegaan.
    ik weet paar hackers namelijk: toca21,Necron,totoca.

• Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  2. DemiFTW Iron Miner DRC Veteran

Zodra je een hacker ziet in /warp pvp kun je het beste meteen een ticket aanmaken. Er is meestal wel
    een stafflid online die je dan kan helpen. Als je in de chat gaat zeggen dat er hackers zijn kunnen de mods
    er niet altijd meteen bij zijn omdat de tickets meestal voor gaan. Ik zal de genoemde namen wel in de gaten houden.
    Bedankt voor het melden.

• Like Like x 3
  3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoezo moeten wij bewijs leveren? Jij bent degene die hem aangeeft. Ik heb je gister ingame al gezegd dat je visueel bewijs moet hebben. Met alleen roepen kunnen wij niets. Ik heb gister zeker een kwartier met @Anesitas achter een door jullie voorgedragen hacker gezeten. We konden echter geen hacks vinden. Misschien heeft ie het wel uitgezet omdat jullie het in de chat gaan roepen. Doe dit voortaan in msg naar staff, dan zal de kans groter worden dat hij gepakt word.

Ik zal de door jou genoemde namen zeker in de gaten gaan houden

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  4. Hasan cetinkaya Hunter DRC Player

ok bedankt.

Thread Status:
Not open for further replies.