Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by albers1996, Dec 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. albers1996 Hunter DRC Player

Beste Admins/Moderators/Owner's van DutchRastaCraft.

Ik heb nog niet zo lang geleden aan deze server 10 euro gedoneerd. Ik zat te twijfelen of ik 5 of 10 euro zou doneren, maar heb uiteindelijk gekozen voor 10 euro. De dingen die je hiervan extra ontvangt zijn:

SuperDonator: (€10) bellen is €20
    • Alle permissies van Donator
    • /Workbench (opent een virtuele workbench)
    • Treeassist (Je kapt bomen om in 1 keer)
    • Je kan nu ook spelers naar jou teleporten, dat doe je zo : /tp Spelersnaam jouw naam(niet ongewenst gebruiken)
    • 10000$ + 15000$
    De enige belangrijke reden dat ik 10 euro doneerde ipv 5 is de tree-assist extra. Ik heb hier slechts korte tijd gebruik van kunnen maken en nu is de tree-assist plugin weg. Ik wil hierover klagen omdat deze plugin hetgene was wat mij overhaalde 10 euro te doneren. Ik betaal, en vervolgens gaat de plugin waarvoor ik betaalde weg.... dat staat ongeveer gelijk aan oplichterij naar mijn mening.
    Ik zou jullie daarom willen verzoeken de tree-assist plugin weer terug in het spel te zetten, zodat ik weer gebruik kan maken van hetgene waarvoor ik betaald heb.
    Met vriendelijke groet en alvast bedankt,
    Marcel Albers
    Spelersnaam: Nachohead

2. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

UltraDonator: (€15) bellen is €30
    • Alle permissies van Donator en SuperDonator
    • /feed
    • Je kan vanaf nu als een monster door het leven gaan, je kan een zombie, cow chicken, enderman, skeleton, ocelot, wolf, pig, sheep, creeper, spider, villager, witch, squid, bat en irongolem worden. de command is : /d monsternaam, je kan terug normaal worden met /u
    • VIP-Login (Je kan de server joinen ookal zit hij vol)
    • 25000$ + 25000$
    GoldenDonator: (€20) bellen is €40
    • Alle permissies van Donator, SuperDonator, UltraDonator
    • Met kleur op signs schrijven (Klik hier voor de kleuren)
    • /itemdb (Met deze command kan je zien hoeveel blokjes je nog kan kapotmaken voor je tool kapot gaat.)
    • Je kan nu ook een baby monster worden met /d baby monsternaam, je kan terug normaal worden met /u
    Dus nu is er ook de /d monsternaam en /d baby monsternaam weg... En als het zo door gaat is het "oplichterij"
    Nachohead heeft gelijk, we doneren en de plugins gaan een voor een weg...

3. casperajax Woodcutter DRC Player

hej,

ik vind het ook jammer dat ie weg is het was ook voor mij 1 van de 2 belangrijkste redenen dat ik doneerde.
    Maar als dat de grote lagg veroorzaker is dan moet het er maar uit blijven denk ik.

vr. gr. Casper

casperajax

4. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

ALs ze een nieuwe hoster hebben en de lagg gaat, komt hij er misschien weer in!

5. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Of wel... Tree Assist en /d monsternaam door een NUTTIGE of LEUKE plugin te vervangen. Door Job plugin bijvoorbeeld of nog paintball :D

• Like Like x 1
  6. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Plugins gaan weg omdat die lagg geven, maar zodra dat gefixt is komen er andere plugins weer voor in de plaats.

7. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

De belangrijlste dingen waarvoor ik gedoneerd heb: tree-Assist, Tp command,s Creative en fly dit bscouw ik eigenlijk ook als oplichterij, mensen betalen vor tree-assist en ze krijgen het niet!

Like mijn post als je tree-assist zowieso trug wilt als ze veranderd zijn van host ipv andere plugins waar iedereen van gebruik kan maken!

• Like Like x 3
  8. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Zoals ik en Mitch161 al zeg:

9. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Oke ze geven mss lagg en ik ben het met je eens... Maar we betalen voor iets dat we niet krijgen :(

10. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Je krijgt het toch zodra lagg is gefixt of wat?...

Al die plugins die er stuk voor stuk uit gaan zijn allemaal lagg tests

Stel je voor het ligt niet aan de hoster maar aan een plugin, we stappen over naar een andere host en wat blijkt je hebt nog steeds lagg. Dan heb je een nog grotere probleem.

• Like Like x 3
  11. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

So True Wadu436 (domme 3 woorden regel)

12. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Dat is wel waar maar wij hebben betaald voor een plugin ... En als die weg is zijn we bestolen...

13. Gabrine Newbie DRC Player

Ik zie het ook als oplichterei, en het kan mss vervangen worden door een andere plugin... Maar niks of niemand verzekerd ons dat die plugin beter en leuker zal zijn dan /Tree Assist .... Het kan ook door een onnuttige plugin worden verplaatst. :(
    Tree Assist was trouwens heel nuttig en spaarde veel tijd uit en ik ben zeker dat tenminste 50% van de superdonaters daarvoor betaald hebben ...
    Grtz, Gabrine

14. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Kijk: Sven/Jelle zijn al 3 weken bezig met die lagg, als jullie dan beginnen te zeuren omdat er een plugin tijdelijk eruit is dan....

15. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Ik begrijp Sven/Jelle wel maar wie zegt dat het tijdelijk is ? En we doneren, dat willen jullie toch ?! En nu klagen we over iets en we worden niet begrepen... Ik heb voor /d monsternaam gedoneerd en het is weg, het zelfde voor TreeAssist en /d baby monsternaam

16. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Doneren omdat wij dat willen? hm jij doneert omdat jij die speciale commands wil niet omdat wij dat willen.

17. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Ja... Jullie willen geld binen krijgen om de server te onderhouden

En ja wij willen die speciale commands maar die gaan gwn weg...

18. Brammes Guest

er is LAGG , we laten nu alleen de plugins erin die de server net draaiend houden...
    en nu ben je misschien voor 1 week tree assist kwijt?

sven en jelle zijn druk bezig alles te fixen en ga dan niet constant klagen

ja ze hebben een nieuwe server besteld en hopelijk kunnen we daar spoedig op spelen, en als /d en tree assist voor altijd weg gaan zouden ze van de donator pagina weg worden gehaald...

19. Linkinpsk8 Redstone Miner DRC Player

Ik weet dat ze druk bezig zijn maar we betalen dan voor iets dat we niet krijgen ...Lagg is al vermindert maar toch, betalen voor Tree Assist en dan in een keer weg... Dat is wel jammer

20. Brammes Guest

het komt toch terug? , en jelle/sven willen eerst naar de andere server ( van 11.5 GB naar 30 GB)

Thread Status:
Not open for further replies.