Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by SwekSenpaiPRO, Oct 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

Persoon: @Eierdopjes
    Tijd: rond 14:00 22-10-2015
    Waar: Survival
    Wat:

Ik werd net nogal erg getreitert door @Eierdopjes. Hij zelf zegt van niet en dat het een grapje ofzo zou moeten hebben geweest maar na meerdere malen hebben gevraagd of hij ermee kon ophouden is hij er gewoon mee doorgegaan. Het ging hierbij om zeuren over dat mijn shop prijzen te hoog zouden zijn maar bij andere personen met nog hoge prijzen dat niet doen, en mensen weglokken bij mijn shop naar iemand anders zijn shop waarbij de prijzen wel 50 of iets goedkoper zouden zijn of zeggen dat die shop beter zou zijn etc.

Na meerdere malen hebben gevraagt of hij hiermee kon ophouden is hij gewoon ermee doorgegaan en raakte ik geïrriteerd wat een reactie op zijn actie was. Ik heb daardoor nu een mute en waarschuwing gekregen waar ik het niet geheel eens mee ben vandaar dat ik dit topic aanmaak. Ik zou graag nu een mod (bij voorkeur @TheGooseBumpers omdat hij de hele tijd erbij was) vragen om dit alles nog 1 keer allemaal door te kijken en te kijken wat voor ''straf'' Eierdopjes misschien zou kunnen krijgen...

-Engels, ja ik weet het, was er ff te lui voor.

-SwekGamerPRO (Of SwekGamerREKT zoals Eierdopjes me ook noemde)

• Like Like x 2
  2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Player has already recieved his warnings.

Thread Status:
Not open for further replies.