Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by TheGooseBumpers, Jun 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Ik heb hier een nieuw topic gemaakt over Kit-PvP tips en tricks.( ik ga uit van de normale rank, en niet van de donator ranks)
    Als je nog toevoegingen hebt hieraan, laat dan een reactie achter en dan verander ik het.
    (Sommige tips en tricks zijn al benoemt in het vorige topic over Kit-PvP door Dracindo, en kunnen dus herhaald worden. Ik maak dit topic dan ook met toestemming van hem).

1. De ultieme kit.
    Ik vind persoonlijk dat elke kit van Kit-PvP geen goeie kit. Maar als je elke kits tegelijk doet (hou wel rekening met de cooldown van de kits als je snel dood gaat) krijg je een kit met compleet iron armor, een boog, 2 stacks met pijlen, iron sword, speed potion en 10 cooked steak. Je bent hiermee van alle terreinen thuis en je hebt hiermee meer kans om mensen te vermoorden. Dit is alleen handig als je wat beter bent in pvp.

2. Party time!
    Als je je kansen wilt vergroten in pvp en om beter de map te leren kennen kun je gaan teamen met andere mensen. Let er alleen wel op dat als je als team van 3 spelers op 1 persoon afgaat dat jullie alle 3 de kill/spullen willen hebben en dat je elkaar ook per ongeluk dood kunt slaan.

Tegenreactie: maak een eigen team dat groter/sterker is.

3. Enchanten.
    Je kunt op de nieuwe Kit-PvP map enchanten door te voten of door exp-bottles te kopen. Je armor of wapens enchanten kan je een groot voordeel opleveren als je aan het pvpen bent, maar let wel op: Andere mensen zien dat jij iets hebt dat ge-enchant is en willen dat dan ook hebben. Je maakt jezelf dan een groter doelwit, dus probeer dan ook de tactiek van tip 2 hierbij te gebruiken.

4. Water wegen.
    In de nieuwe map is er water toegevoegd. Neem dan dus altijd een boog mee, want een gevecht in het water word meestal gewonnen door de speler met de boog. Ook kun je zinken naar de bodem en je tegenstander van onderen slaan. Hij kan jou niet terug slaan ( als je diep genoeg bent ). Ook zijn er kleine jump parkours gemaakt over het water waardoor je je tegenstander kunt afschudden.

Tegenreactie: neem ook altijd een boog mee en blijf op de bodem van het water.

5. Het dorp.
    Als je weinig hartjes hebt en je word achtervolgt door iemand en je bent dan in het dorp. Probeer dan zo veel mogelijke steegjes in te lopen. Je tegenstander kan je dan moeilijk(er) beschieten en als de afstand groot tussen jullie twee is dan kun je ontsnappen. Als je je achtervolger niet meer achter je hebt (kun je bekijken met F5) heb je tijd om te eten en daarna naar spawn te gaan om te genezen.

Tegenreactie: ga met een team door alle steegjes van het dorp lopen om je tegenstander af te snijden.

6. Het kasteel.
    Het kasteel is een goeie plek om te kunnen campen( neem wel een boog mee ;) ). Om in de torens te kunnen komen moet je eerst een lange ladder op en daar kun je je tegenstander al flink veel damage doen. Je moet hiervoor haast ogen in je rug hebben om alle kanten te bekijken. Ook als iemand naar boven komt en jouw pijlen zijn op/boog is kapot dan kun je uit het raam spingen in het water. Let wel op dat je er maar net in komt en dat je ook nog dood kunt vallen.

Tegenreactie : beschiet je vijand van alle kanten, dit werkt alleen in een team anders is deze plek heel moeilijk om over te nemen.

7. 2 grote bomen.
    Op de (enigste) berg in de map staan 2 hele grote bomen je kunt hier op klimmen via een moeilijk jump parkour. Als je boven bent ziet bijna niemand jou en jij kunt iedereen beschieten van een veilige afstand, je moet hiervoor wel goed kunnen boog schieten.

Tegenreactie : klim zelf ook de boom in en gooi ze op de grond (meeste mensen overleven geen val van bijna 50 blokken).

Tegenreactie op de tegenreactie: spring de diepe rivier in onder aan de berg dit wil alleen vanaf de top van de grootste boom.

Dit waren de tips tot nu toe. Als jij nog meer tips wil of jij hebt een verbetering voor mij laat dat dan achter in de reacties. Als je commentaar hierover hebt zet er dan ook bij wat ik beter kan doen om dit topic informatiever te maken.

M.V.G Erik/TheGooseBumpers

Watch out! A wild goose has appeard!

Last edited by a moderator: Jun 16, 2014
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Topic bewerkt wegens schrijffouten en (mogelijks) onduidelijke Engelse termen. Ziet er nu ook overzichtelijker uit ;)

Ik heb ook tip 8 i.v.m. hackers verwijderd. Men moet zelf weten hoe men hackers aanpakt, maar als iedereen tip 8 zou volgen, wordt het voor mij (en de andere mods) lastig om hackers te betrappen.
    Ik heb mijn hackers liever snel en 100% zeker gebanned, dan er 20 minuten op te staren en het nog steeds niet zeker weten.

Voor de rest: good job, Goose.

3. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Dankje voor de tips, ik had het gemaakt op mijn mobiel dus dat kan de schrijf fouten verklaren.
    Maar als iemand nog andere tips heeft geef ze gerust ( wel graag met goeie argumenten )

Watch out! A wild goose has appeard!

4. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Topic gesloten.
    Nieuwe kitPVP map, dus deze tips mogen vernieuwd worden.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.