Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by TheGooseBumpers, Jun 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Er was al een lijst met survival ranks dus ik maak er nu eentje over kit-PvP.
    Ik doe de basis rank hierbij niet (als er om gevraagt word bewerk ik hem er nog in!).

Knight: €10.00
    /kit Knight ( een iron helmet met protection 2, iron chestplate protection 2 thorns 1, iron leggings protection 2, iron boots protection 2 feather falling 4, iron sword sharpness 2, bow power 2 met 64 arrows, 16 steak(24 uur cooldown(voordat je de kit weer kan gebruiken))).
    /pv 1 (hiermee krijg je in totaal twee enderchest)

King: €25.00
    /kit King (een iron helmet protection 3 Fire Protection 1, iron chestplate, protection 3, iron leggings protection 3 Fire Protection 1 iron boots protection 2 feather Falling 4, iron sword sharpness 2, bow power 2, flame 1 met 128 Arrows, 20 steak(24 uur cooldown(voordar je de kit weer kan gebruiken))).
    /pv 1 en / pv 2 (hiermee krijg je in totaal 3 enderchesten)

Emperor: €40.00
    /kit Emperor (iron Helmet protection 4 fire protection 2, iron chestplate protection 4 fire protection 4, iron leggings protection 4 fire protection 2, iron boots protection 3 feather falling 4 fire protection 2, iron sword sharpness 3, bow power 3 punch 1 flame 1 met 192 arrows, 24 steak (24 uur cooldown(voordar je de kit weer kan gebruiken))).
    /pv 1 /pv 2 /pv 3 (hiermee krijg je in totaal 4 enderchesten)

God: €65.00
    /kit God ( diamond helmet protection 2 fire protection 2, diamond chestplate protection 2 fire protection 3 thorns , diamond leggings protection 2 fire protection 2, diamond boots protection 2 feather falling 4, diamond sword sharpness 2, bow power 4 punch 2 flame 1 infinity 1 met 1 arrow, 3 golden apples, 45 steak (24 uur cooldown(voordar je de kit weer kan gebruiken))).
    /pv 1 /pv 2 /pv 3 /pv 4 (hiermee krijg je in totaal 5 enderchesten)

Titan: €85.00
    /kit Titan ( diamond helmet protection 3 fire protection 3, diamond chestplate protection 3 fire protection 3 thorns 2 diamond leggings protection 3 fire protection 3, diamond boots protection 3 feather falling 4 fire protection 3,
    Diamond sword sharpness 3, fire aspect 1, bow power 4 punch 2 flame 1 infinity 1 met 1 arrow, 5 golden apples, 64 steak (24 uur cooldown(voordar je de kit weer kan gebruiken))).
    /pv 1 /pv 2 /pv 3 /pv 4 /pv 5(hiermee krijg je in totaal 6 enderchesten)

De donate link: http://shop.drc.ms/category/257242
    (Let op! Ik ben hier ingelogt als mijzelf. Als je wil donate moet je eerst terug naar de site gaan en daarna kliken op: donate

Als er nog extra dingen zijn die ik vergeten laat even achter in de reacties!

Watch out! A wild goose has appeard!

2. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Doe TItan:85euro bijv in een kleurtje fzo, dan ziet er nog overzichterlijker uit :D

3. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Thx voor de tip ik probeer het aan te passen.
    Ik zit nu op tapatalk dus het wil nu niet(denk ik). Pas ik het morgen aan als ik weer achter mijn pc kan.

4. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Kleur voor titan enz nog niet aangepast zo te zien :/

ot; het is een coole tutorial :D

5. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

Cooldown redelijk lang 1x per dag en stel je gaat af door een team van 4 man daar gaat dan bijv. Je 20,- voor deze dag. Doe anders 1 of 2 uur cooldown

Verstuurd vanaf mijn Swek volle Samsung S2+

6. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Als die cooldown te laag kom je ook met een overvloed van armor en dat is voor die laagste rank niet echt belangrijk. Maar die hogere wel.
    Dan is kit-pvp veel te snel OP.

7. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

Maar om daar 24 op te zetten doe dan 12 of 6 of 3

Verstuurd vanaf mijn Swek volle Samsung S2+

8. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Opzich vind ik dat /kit titan al een te korte cooldown heeft. Maar de allerlaagste kit kan idd wel een cooldow hebben van 12 a 6 uur.

Thread Status:
Not open for further replies.