Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by jlrens, Dec 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Nov 23, 2012
    Messages:
    333
    Wat moet je nou doen als je uit de wereld valt.
    Zojuist ben ik weer 40xp kwijt geraakt doordat ik doodging door een glitch!

    Ik begon in Spawn, en wilde naar werld2. Aangezien die wereld niet goed laadde (zakte) ''viel ik'' dus om laag de wereld uit.
    Ik typte snel weer /spawn, maar met dat ik daar aankom zegt het spel, je bent doodgegaan.

    Wat moet je nu doen? Jezelf laten glijden en zien waar je uitkomt? Wel of niet /spawn of /home typen?
    Het is me nu al 3x gebeurd, respectievelijk met 51xp, 35xp, en nu dan 40xp.

    Graag de juiste methode om niet meer dood te gaan door een glitch.
     
    #1
  2. jewi3 Woodcutter DRC Player

    Offline
    Joined:
    Nov 5, 2012
    Messages:
    29
    Beste jlrens,

    De beste manier die ik gebruik is om opnieuw in te loggen dus reconnecten.
    Als je valt krijg je een snelheid en als jij dan /spawn of /home doet
    Kom je met die snelheid neer op home of spawn en ga je dood dit kan je niet tegen gaan dat is
    Eigenlijk ook het risico dat je neemt om multiplayer te doen. Nog een tip probeer op momenten te spelen dat
    De server niet vol zit.
     
    #2
  3. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Nov 23, 2012
    Messages:
    333
    Dat is een goeie... Dus op het moment dat je valt gelijk esc, en verbinding verbreken? Is dat de manier of ''proberen'' te voorkomen dat je doodgaat?

    By the way: dit gebeurde vanmorgen, en er waren max 15 spelers dus daaraan kan het niet liggen...
     
    #3
  4. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Sep 23, 2012
    Messages:
    961
    Meestal als ik zo iets voor heb doe ik hetzelfde als jewi3, gewoon disconnecten en terug online komen, hierdoor ga je niet dood voor zover ik weet.
     
    #4
  5. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Nov 23, 2012
    Messages:
    333
    Maar kom je dan niet terug in dezelfde ''val'' als waar je bent gestopt?
     
    #5
  6. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Sep 23, 2012
    Messages:
    961
    Dit was bij mij niet het geval
     
    #6
  7. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Nov 23, 2012
    Messages:
    333
    OK dan ga ik dat in het vervolg gebruiken..! Goeie tip heren!
     
    #7
  8. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    1,436
    Uuuh.... Ik hat dus een beetje het zelfde maar ik viel uit de wereld (ik tpde of whatever niet weg).
    Ik viel dus gewoon en voordat ik weg was volhaas fell out of the world.
    Kben 64 sneeuw blokken kwijt:( oh een die armour maar dat boeit niet...
     
    #8
  9. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Nov 23, 2012
    Messages:
    333
    En je XP..
     
    #9
  10. jewi3 Woodcutter DRC Player

    Offline
    Joined:
    Nov 5, 2012
    Messages:
    29
    Nog een kleine tip gooi GEEN enderpearls tijdens de val dit kost sowieso je leven.
    En ik heb vaak dat ik gewoon val tot Y : -1000 ofzo en dat ie dan mijn chunk laadt en ik zonder schade (neerkom/spawn)
     
    #10
  11. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Nov 23, 2012
    Messages:
    333
    OK je laad je gewoon vallen dus... Dan zie je wel of je het overleeft of niet.
     
    #11
  12. jewi3 Woodcutter DRC Player

    Offline
    Joined:
    Nov 5, 2012
    Messages:
    29
    Ja daar komt het op neer normaal gezien ga je niet dood tenzij je in pvp zit
     
    #12
  13. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

    Offline
    Joined:
    Oct 12, 2012
    Messages:
    1,436
    Nah volgens mij was ik levl 23 of zo
     
    #13
Thread Status:
Not open for further replies.