Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Matssaa, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Matssaa Newbie DRC Player

Hallo,

Ik was zojuist met een vriend onder de grond opzoek naar ores en opeens komt er moderator brammes en die bant met voor het gebruiken van xray, terwijl ik gewoon een gangenstelsel aan het maken was en toevallig al een paar keer redstone was tegengekomen.

*Minecraft naam: Matssaa
    *Wat heb je gedaan: Niks, zoals ik al zei ik was aan het minen en werd gebant omdat ik verdacht was voor het gebruik van xray..
    *Wie heeft je gebant: Brammes
    Bewijs: (Screenshots, Video's) Heb ik niet, ik kreeg geen eens de tijd om uit te leggen dat ik gewoon aan het minen was..

2. Brammes Guest

lange gangen, opeens naar recht, ik volgde je al een tijdje nadat ik xray melding binnenkreeg..

3. Matssaa Newbie DRC Player

Sorry hoor, maar ik heb geen xray gebruikt.
    Zoals je op veel Minecraft filmpjes kan zien is de meest efficiente manier van mijnen om lange gangen te maken en telkens als je dirt tegenkomt een nieuwe weg in te slaan.

• Like Like x 1
  4. Matssaa Newbie DRC Player

Kan hier nog een antwoord op komen?
    Ik snap er nog steeds vrij weinig van waardoor ik geband ben voor het gebruik van xray wat totaal niet het geval is?

5. Matssaa Newbie DRC Player

Omdat ik er nog steeds 100% zeker van bent dat ik geen xray gebruikt heb wou ik vragen of hier nog enkel antwoord op kan komen?
    Ik zag in een ander forum een kleine uitwerking in procenten van het aantal ores dat die persoon is tegengekomen, misschien dat dat uitkomst brengt in deze zaak?
    Graag zou ik weer op deze server willen spelen en vind ik het nog steeds erg raar dat ik uit het niets gebant werd voor het gebruik van iets waarvan ik überhaupt nooit gedownload of iets hebt..
    Bij voorbaat dank.

6. Roël Pluijmen Newbie DRC Veteran

brammes jij hebt mij ook gebanned!!!
    ik heb helemaal niets gedaan!!!

7. Roël Pluijmen Newbie DRC Veteran

bij mij hetzelfde verhaal

8. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Niet reageren op iemand anders unban topic! Dit maakt je unban niet maklijker!

9. Brammes Guest

IK heb jou niet geband...

Attached Files:

10. Brammes Guest

Ik heb jou xray stats nu niet bij de hand , zodra ik op pc ben kijk ik even.

11. Matssaa Newbie DRC Player

Oke, dat zou ik zeer op prijs stellen.

12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ow ow, hij is door Brian verbannen. Dat betekent meestal geen unban. Want...
    Brian heeft nodus en controleert waar jullie heengaan. Het zal snel duidelijk worden of je echt xray had of niet.

13. Brammes Guest

Thread Status:
Not open for further replies.