Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by nlownzzzz, Jun 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

uitdaging in kitpvp met naam veranderen en zo opnoemen.
    dit is gekomen nadat klaaskan1 voor de zoveelste keer met strength de arena in springt en mij killed ik heb in de chat gezegt dat hij won omdat ik laggde en stil stond op zijn beeld want toen ik dood ging was ik ineens heel ergens ander dan waar ik was en dat hij weer met strength alleen wint.
    dit zijn de zulke mensen waarom er zoveel gezeik is over strength pots want deze speler is nog niet eens klaar met ze pot of staat al in de shop een nieuwe te kopen.
    en dan krijg ik enorm veel reacties met ja maar jij hebt een betere kit dat is niet waar want zelfs in een donator kit speelt deze speler alleen maar met strength in diamond in emperor in knigth king alles.
    maar deze aanklacht gaat om het uitdagen van mij met mijn ingame naam veranderen in iets stoms en dat op te noemen.
    naam van speler : klaaskan1 en wretcherboy (wretcherboy is 1 keer in meegegaan en verder niet)
    dit was in kitpvp rond 20:10 / 20:18
    commentaar: strength pots duurder maken heeft geen zin dit gaat dan voor even goed en dan sparen ze op kopen veel strength pots en dan heb je hetzelfde effect geld maken deze spelers niet uit.
    tijdlimiet op strength pots kan dit wel veranderen mensen kunnen niet unlimited strengh lopen en dan ook niet vreselijk irritant zijn voor alle spelers op drc (except voor hun team).
    als dit eens in de zoveel tijd gebeurd is dat niet erg zo is het ook niet begonnen aan het begin was het niet erg als je een keer met strength kwam en kilde maar zodra je niet meer zonder kan wordt het irritant voor iedereen
    Schermafbeelding 2015-06-04 om 20.07.56.png Schermafbeelding 2015-06-04 om 20.08.40.png Schermafbeelding 2015-06-04 om 20.05.02.png Schermafbeelding 2015-06-04 om 20.07.29.png
    --- This message was merged, Jun 4, 2015 ---
    hier is al een voorbeeld van 5 minuten later full diamond met strength zonder dat hij op een diamond jaagt
    --- This message was merged, Jun 4, 2015 ---
    en alweer strength gekocht om erin te springen

Attached Files:

Last edited: Jun 4, 2015
    • Like Like x 2
  2. klaaskan1 Woodcutter DRC Player

NLownZzZz ik wil alleen maar even zeggen dat ik gewoon met strength mag vechten. En ik vind je wel een beetje kinderachtig om dan zo te gaan doen. Jij daagt ook vaak genoeg mensen uit dus doe alsjeblieft niet zo raar.

• Like Like x 8
    • Winner Winner x 2
    • Agree Agree x 1
  3. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

je mag idd met strength vechten ik zeg niet dat het verboden is ik zeg alleen dat je het dan verpest voor andere en dat verpest drc en daarom zeg ik ook dat er een limiet op moet komen zodat mensen zoals jij niet zo irritant kunnen zijn en drc verpeste want hoe jij speelt is het OP kitpvp

• Like Like x 1
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Gezien klaaskan1 en wretcherboy beklaagd worden zie ik het in hun geval door de vingers. Alle andere mensen krijgen bij deze een waarschuwing. Elk bericht van iemand die hier niet dient te posten zal bestraft worden.

5. drdoct Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

I can see both points. Of course my suggestion means little in the server, but I'll present it.

I think strength pots should be expensive. Say $300.
    I think strength pots should be limited. Say 3minutes.
    I think strength pots should be gone after you touch the /spawn block.

That means that if you drink the strength, then you use it down on the field and stay on the field. Not warping back and forth. I realize $300 isn't that much, but it's still more than what it is now.

As usual, pvp brings out the worst in everyone, which is why I don't do it. All you guys have plenty of titan kits in storage so it's not like you will be naked. Enjoy the game, help us by pointing out the cheaters, and keep the battles out in the kitpvp arena. Good luck and see you in battle (but you won't see me) :-)

• Agree Agree x 1
  6. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Sinds mijn suggestietopic ben ik erachter gekomen dat op dit moment iedereen eigenlijk al even veel kans heeft om te winnen, mede dankzij strength potion. En door te stemmen kan iedereen makkelijk een paar van die drankjes op.
    Nlownzzzz je hebt het hoogste level op kitpvp, jij kan ook strenght potions kopen. Verder heb je om de 3 uur een kit en kun je ze makkelijk opsparen. En anders kun je zelf armor maken met je geld of gewoon een paar free kits samen gebruiken.
    Kort samengevat, strenght potions gebruiken verpest niets, het kan kitpvp juist eerlijk maken voor beide partijen, free als donator.

Op de klacht verder, zij dagen jou uit omdat je boos wordt op hen en zij strijden vuur met vuur, om jou op stang te jagen. Uiteindelijk heb je ruzie. Als ze je killen, laat het dan. Je bent niet onoverwinnelijk.
    @klaaskan1 en @WretcherBoy gelieve ook niets uit te lokken. Anders krijgen wij van deze lange topics met weinig leesteken en geen hoofdletters voor iets dat jullie zelf moeten kunnen oplossen.

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  7. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

idd ik krijg zulke kits maar zoals ik al zeg dit is geen OP kitpvp en zelfs met hogere kits komen ze nonstop strength spelen en dat is wat mij vreselijk irriteerd je hebt al beter armor wat wil je nog meer.
    en daarom vind ik de post van @drdoct goed want die snapt wat ik bedoel met een tijd limiet erop of duurder maken want zo is het niet eerlijk.
    en idd ik kan ook strength kopen maar dat maakt het gewoon niet meer leuk om alleen maar strength te spelen je zegt het zelf al kitpvp gaat niet meer op skills het is nu strengtje pakken donator kit pakken en klaar.
    --- This message was merged, Jun 5, 2015 ---
    wij als donators zijn niet zo dat we altijd strength met onze kit meenemen en dat weten ze onder andere nu wel en dan vind ik het gwn niet meer leuk als je nu strength MOET meenemen om te kunnen overleven want hun komen in jou vorige kit die ze met strength hebben weggehaald en dan kom en ze weer met strength op je af.

• Like Like x 1
  8. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

heel veel normale spelers hebben ook een donator kit en lopen dna nog strength

9. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

Mijn nederige excuses [unbanned]

Thread Status:
Not open for further replies.