Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by nickvdhurk, Jul 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nickvdhurk Iron Miner DRC Veteran

hoi maitecore,
    kijk ik heb met m een hotel gemaakt en een groot stuk land, vanmiddag kwam hij ermee dat hij diamonds had verkocht en 10k had. dus ik had zoiets van wow! toen gaf hij me echt veel stacks diamonds en natuurlijk neem ik die aan, jij bent een Admin/mod dus je hebt alles al maar ik als 'minecraft noob' pak het meteen op! toen kwam ik net online weer en had hij een conflict/discussie met jullie? en ik had er niks mee te maken! dus ik heb mn diamonds gepakt en eten en ben een andere home gaan maken. ik snap dat jullie ( jij ) dit niet vind kloppen, ik achteraf ook niet eigelijk. hoe kwam hij aan die diamonds. maar je hebt de mijne al gepakt die ik had en ik ga een nieuwe home maken, als je wil .. wat je denk ik allang gedaan hebt is alles weg halen!! dat is beter dan zijn we meteen van alles af! maar ik heb er echt niks mee te maken! ik heb alleen die diamonds aangepakt, en niks verkocht! kijk mn geld bedrag maar, ik heb 5,000 omdat ik elke dag stem :-)! ik hoop dat jullie admins/moderatoren/eigenaren mij snappen en ik alstublieft een Unban mag! ik heb een IP ban. asjeblieft !! ik maak direct een andere home aan, en ik zal nooit maar dan ook nooit meer iets aanpakken! wat een grote waarde heeft!!!!!!!

Met vriendelijke groet
    Nickvdhurk

2. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Ik en Dutch_NL waren alles aan het controleren...
    En zochten naar alle gecheaten items.
    We kwamen chesten van jou tegen waar een aantal verdachte items tussen zaten.
    Vervolgens keek ik in je inventory en zag ik alles vol met diamonds en diamonds blocks.
    Dus we zien jou als medeplichtige.
    Doe dit dus nooit meer !
    Ook al denk je van wow zoveel kan ik toch niet laten gaan.
    Pech, dan klopt er gewoon iets niet.
    Volgende x kom het meteen melden bij staff.
    En nog iets moderators zitten ook in survival hoor :P

Bij deze krijg je een unban.

3. nickvdhurk Iron Miner DRC Veteran

oke bedankt! ik meld het de volgende keer!!

4. nickvdhurk Iron Miner DRC Veteran

Oja! maitecore? mag ik wel mijn diamonds terug? die ik zelf gevonden heb tijdens t minen en die ik gekocht heb :P.
    het zijn er 46 normale diamonds

5. nickvdhurk Iron Miner DRC Veteran

Hoi, fijn dat ik een unban heb! en ik zal in het vervolg niet meer zulke domme dingen doen!
    maar zou ik wel mijn andere spullen terug mogen? ik denk dat De andere jongen wel een ban heeft en geen unban krijgt of wel? want ik kan nu mijn chesten niet in! er staat dat ik daar geen permission voor heb. En de chesten van hem zijn.

6. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Roep me maar als je online bent op de server.
    Dan behandelen we het daar af.
    #Slotje,
    [Persoon heeft unban]

Thread Status:
Not open for further replies.