Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by timo12, Jun 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. timo12 Iron Miner DRC Veteran

My ingame name: _Guus_
    Wat heb ik gedaan: volgen staff gedreig met ban/kick.
    De gene die me geband heeft: /
    Bewijs: nog niet bekend.
    H

Comentaar: Ik ben geband omdat ik zij tegen iemand dat ik hem zou kicken en bannen. Maar waarschijnlijk isdit verkeerd over gekomen ik bedoelde dat ik hem zou laten bannen of kicken wat ik dacht dat die genen aan het hacken was. Blijk baar was dat niet zo daar heb ik dan ook spijt van ik had het verkeerd in geschat. Maar om me dan te bannen omdat ik zeg ik ban je en bedoel ik laat je bannen vind ik dan wel wat overdreven vooral als het ip ban is en for ever.

Ik zou graag horen wat jullie hier over vinden Groetjes Timo.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik zou je verhaal misschien geloven, maarja:

[​IMG] [​IMG] [​IMG]

• Like Like x 1
  3. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Beste Anesitas
    Ja dat zij ik dat de gene die me gekilt had die ban kreeg omdat ik dacht dat hij hackte maar dat bleek niet zo. Daar heb ik nu dus ook van geleerd en dat ik niet zomaar mensen moet gaan beschuldigen maar het spijt me dan ook op recht maar is een ip-ban niet dan wat overdreven?
    Groetjes Timo.
    --- This message was merged, Jun 24, 2015 ---
    Ik wil dan ook zeggen dat ik in het verleden het gewoon aan de mod moet over laten voor dat ik zelf oordeels trek sorry daar voor.
    pls begrijp me dat ik het niet zo had bedoeld zo als het gelopen was.
    Als je me nou kickt voor een week zou ik het nog begrijpen of voor 2. Maar het was een misverstand en daar voor ip-ban te geven is dat niet wat overdreven. Nu ben ik dan ook me rank kwijt die ik pas heb gekocht. En ik meen het echt dat als ik zeg dat het me spijt

Last edited: Jun 24, 2015
  4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Het is heel simpel: Als spelers met een hoge rang in /msg naar andere spelers een bericht sturen zoals die jij die stuurde, zullen 'beginnende spelers' je gauw als een staffmember zien. Vooral de portugees sprekende community is hier heel erg vatbaar voor, het is dan ook hierom dat je erg op je woorden moet letten. Dreigen een stafflid er bij te halen als iemand geen spullen terug wil geven, hoe wil je dat verklaren?

Een ipban is niet overdreven, we zien vaak genoeg dat spelers een nieuw account aanmaken om 'online te komen om het uit te leggen' terwijl het forum daar juist voor is.
    Tevens ben je niet per direct je rank kwijt, je bent enkel banned omdat je de invloed van je rank gebruikt hebt om je spullen terug te krijgen.

• Like Like x 1
  5. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Ik heb me rank niet gebruikt ik ben immers god mensen zien oo wel dat die allen kits kunnen en weten dat ze geen mods of admins zijn. Zo als ik al zij je hebt me waarschijnlijk verkeerd begrepen.
    --- This message was merged, Jun 25, 2015 ---
    Oow en ik zij nog ik haal er anders mod bij kijk me chat geschiedenis terug.

• Funny Funny x 1
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

• Funny Funny x 1
  7. timo12 Iron Miner DRC Veteran

Nou omdat hij hackte dacht ik mar dat bleek niet zo. Sorry ik zat fout dat weet ik maar het was ook verkeerd verwoord want zo had ik het niet bedoeld.
    Hoe ik het bedoeld was van Stop met hacken en geef me stuff terug anderss haal ik mod er bij. Dat is toch niet straf baar?
    Ik wil nog 1 ding zeggen. Sorry voor wat ik heb gedaan ik heb het verkeerd verwoord en het kwam niet al te best over zie ik nu. Het spijt me oprecht van wat ik veroorzaakt heb. Hier bij bied ik me excuses aan het was echt niet zo bedoeld zo als ik het verwoord heb. Pls geef me nog 1 kans of ban me voor een bepaalde tijd zolang het maar niet voor altijd is. Drc is de enigste server die leuk is. Sorry.
    Groetjes Timo.
    Pls ban me voor een week, een maand of een jaar(wel heel lang) maar niet voor altijd. Ik smeek het je sorry.

Last edited: Jun 25, 2015
    • Like Like x 1
  8. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik wijs je nog even op de volgende forumregel:

Art. 3: Niet spammen. Dus niet 2 of meer posts na elkaar posten.

Dat terzijde, de boodschap is overgekomen. Let voortaan op hoe je bepaalde dingen laat overkomen.

Je ban zal opgeheven worden. Waarschijnlijk dat je morgen vroeg al weer op de server kan.

• Friendly Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.