Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by TuneSound, Jan 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TuneSound Newbie DRC Veteran

Hallo :D mijn ingame naam is tunesound

ik hou me bezig met muziek produceren en dacht mischien kan ik die link van me souncloud wel in de chat gooien zodat ik mischien wel eens luisteraars komn krijgen :p dat probeerde ik dus HAhahahaha En dan word ik meteen gebant Voor advertising :p zielig hoor, Bann me dan maar ook meteen ff op het forum, Dit is gewoon zielig, als ik nou reclame ging maken voor een andere server kon ik het wel snappen maar dit is gewoon overdrijven,

*linkdeleted* asjebliefd nog meer advertising

• Like Like x 4
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Je bent banned door @koolmees71 en dus zal hij hierop reageren.

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Tunesound,

Wij spelen hier Minecraft. Daar interesseren we ons allemaal voor. Waar jij je mee bezig houdt buiten minecraft interesseert niemand. Gelukkig maar want anders zouden we elkaar steeds beoordelen op van alles.

Er is dus geen enkele reden om aan iedereen over de chat te laten weten wat je doet, daar hebben we een mooi forumgedeelte voor gemaakt. In de chat noemen wij dat reclame. Staat duidelijk in de regels beschreven ook wat de straf daarvoor is. Wat jij leuk grappig vindt, is voor anderen storend, vandaar de regel. Als je de regels niet kunt/wilt lezen (zie boven in post Anesitas) dan kunnen dit soort dingen gebeuren.

Begrijp ik dat je niet meer terug wilt komen? Ik zie hier niets van een unban app instaan. Aan jou de keuze. Mocht je nog een keer van je fouten willen leren, dan schrijf even ene goede upban app hieronder zonder het woord zielig. Ik hoop dat je inziet wat je fout hebt gedaan.

vriendelijke groet,

koolmees71

• Winner Winner x 8
    • Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
  4. TuneSound Newbie DRC Veteran

Hahah Khad ineens meer luisteraars :D

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

dat is inderdaad een duidelijke keuze. Ik wens je veel succes met je tunes.

topic closed

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.