Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by kevrap, Mar 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kevrap Hunter DRC Player

*Minecraft naam: Kevrap
    *Wat heb je gedaan: Geen idee, ik join gewoon weer eens na ong. 1-2 jaar.
    Wie heeft je geband: Geen idee
    Bewijs:

2. kevrap Hunter DRC Player

Als ik mag weten waarom ik verbannen ben. Ik wou gewoon met mijn vriend gaan survivalen en geld verdienen met farms etc. Daar is toch niks verkeerds aan? Ik weet echt niet waarom ik banned ben, aangezien dat al een zeer lange tijd geleden is waarschijnlijk omdat ik er al 1 tot 2 jaar niet meer op ben geweest.

3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

4. kevrap Hunter DRC Player

Zo, dat is lang geleden. Ik begrijp dan mijn fout, wat zo te zien ook zeer ernstig was. Maar er staat dat ik unbanned ben door Mitch161 op 19 december 2012. Hoe zit dat dan?

5. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Bij het opheffen van alle bans hebben we een lijst opgesteld met personen die we in geen geval meer op onze server willen zien.

Waaronder onderandere jij en DubStepSize dus.

• Like Like x 2
  6. kevrap Hunter DRC Player

Hm, best jammer. Wat als ik nou eens 1 kans krijg aangezien ik ook volwassen ben geworden en ik weet wat ik doe? Iedereen hier krijgt een 2e kans behalve ik?

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Leg eens uit waarom we jou moeten unbannen? Hoe kunnen we je nu plots wel vertrouwen?
    Aangezien je niet eens meer wist wat je fout hebt gedaan lijkt het niet echt logisch dat je nu wel de regels gaat lezen en dan ook navolgen...

8. kevrap Hunter DRC Player

Jelle, ik ben verandert. Ik ben volwassen geworden, ik zal de regels lezen en mij gedragen. Doe ik dat niet, mag je me gelijk permanent verbannen aangezien ik weet dat ik mij ga gedragen en geen hacked-clients etc. ga gebruiken.

9. kevrap Hunter DRC Player

Daar ga ik tegenin. Ik wil wel eens bewijs zien dat ik dat gezegd heb aangezien ik voor minstens een half jaar geen Minecraft heb gedaan. En jou noobserver kan elke server zijn over de hele wereld, dat betekent dus ook niks. En ook heb ik geen booter, dus hoe wil ik DRC nou down halen? Weet niet waar jij deze verzinselen allemaal vandaan haalt, maar ik wil wel eens bewijs zien als jij zegt dat het waar is.

Last edited: Mar 5, 2014
Thread Status:
Not open for further replies.