Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Anton, Jul 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anton Redstone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: basil506
    *Wat heb je gedaan: eh er is een kleine vergissing gekomen met multi-acc. ban , zoals ik al zei vaak speelt mijn broer basil50 op mijn pc omdat die natuurlijk beter is en ik had op dat moment een ban dus mijn ban is nu voorbij en ik zal nooit meer een woestijn uitgraven wnt dit was vrij ambetant omdat ik met een project bezig was , ik begrijp de moderators en admins goed dat ze mijn broer direct hadden geband en mij , ik zou het zelfde hebben gdn want ik denk dat het niet helemaal te vertrouwen was dus nu vraag ik de admins en mod. voor mijn multi-acc. ban weg te doen
    mvg.
    basil506 en basil50 danku
    *Wie heeft je gebant: maitecore
    Bewijs: (Screenshots, Video's) /

2. Anton Redstone Miner DRC Veteran

en wat heel raar was ik hb nu net even kunnen spelen is dit normaal wnt ik had al multi-ban dus das vrij raar
    En ook dit nog ik ga waarschijnlijk geld geven aan deze server 10 euro en later ga ik nog meer geven ik ga donaten vandaag of morgen als de kranten winkeltjes open zijn en anders maandag of dinsdag alvast bedankt om dit te lezen
    mvg,
    basil506

3. Anton Redstone Miner DRC Veteran

please ik smeek het jullie kijk naar wat ik hb gebouwd ja ik ga da dubbel zo groot maken enzo ik speel nu ook al bekan 3 maanden op dutchrastacraft en ik wil echt heel graag terug spelen twas , k geef het toe een ingewikkelde uitleg van mij maar dat van basil50 dat echt mijn broer is 1 groot misverstand dus ik vraag het jullie een tweede kans op dutchrastaercraft

4. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

#Slotje

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.