Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Boyd Glymius, Feb 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boyd Glymius Newbie DRC Player

Beste DRC Moderator,

Naam: Boyd
    Naam ingame: Brownslee
    Kicked bij Moderator: ?

een aantal weken terug ben ik van de server gekicked en gebanned voor het omzeilen van art. 17, het auto afk-kick systeem. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet op hoogte was van het regelement en hierdoor niet wist van art. 17.
    Het was dan ook een stomme zet door de spatiebalk te blokkeren en hierdoor de blijven springen. Een tijdje wist ik niet goed wat ik hiermee aan moest en dacht dat de ban permanent totdat ik NSSDutch sprak irl, hij wees mij erop dat ik een unban aan kon vragen en zo mogelijk een 2de kans zou krijgen.

Bij deze vraag ik dan ook om die 2de kans, heb was nooit mijn intentie om expres een artikel te overtreden en zo de regels van de server te omzeilen, ik wilde puur even ingelogd blijven tijdens mijn avondeten zodat m'n cactus zou groeien.
    Natuurlijk heb ik nu wel de serverregels gelezen en ben ik mij zeer bewust van alle artikels zodat ik in het vervolg geen fout meer zal maken.
    Hopende jullie hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven, wacht ik op een reactie,

mvg Boyd.

Thread Status:
Not open for further replies.