Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by mohaimen, Jan 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mohaimen Newbie DRC Player

beste koolmees, als eerst een gelukkig nieuw jaar. ik heb ban van je gehad, en op sommige dingen wil ik antwoorden:

Waarom heb ik het gedaan? ik heb het gedaan omdat ik meer rechten wou op de server want ik mag van me *** ouders niet doneren!

X-Ray? En ja ik heb X-ray gebruikt maar in de andere wereld je mag al me dia afpakken als je me unbant,

Mob spawner. Die mob spawner heb ik gewoon gevonden toen ik aan het mine was (zonder X-Ray) en je hebt ze waarschijnlijk kapot gemaakt en dat mag van mij! (als ik maar unban krijg)

Nodus. heb ik nu verdwijderd

En wat ik nu egt wil is: Unban!

gr, mohaimen11

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Mohaimen11,

Ook jij een gelukkig nieuw jaar.

Je statistieken zijn al een keer teruggezet. Daarom weet ik dat je met laatste 319 stone 23 DIA hebt gevonden. Een mooie berekening leert ons dat dat een Xray percentage van 221 is. Normaal is tussen 10 en 50, een stevige xrayer krijgt het boven de 200.
    Het gaat mij helemaal niet om je DIA of om die spawners. Het gaat mij erom dat je Nodus en Xray gebruikt terwijl dat niet mag. Verder begon het met "alleen even om te vliegen", nu is het omdat je meer wil dan andere niet betalende mensen. Schelden op je ouders vind ik dan ook niet echt netjes.

Dus om een lang verhaal kort te maken:

Xray en Nodus: is bij ons ban! Eens een cheater altijd een cheater

met vriendelijke groet,

koolmees71

3. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

slotje,
    [geen unban]

Thread Status:
Not open for further replies.