Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Julian1, Mar 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Julian1 Woodcutter DRC Player

Goedenavond spelers en moderators van DutchRastaCraft,

Tot mijn grote spijt heb ik een ban gekregen van de DutchRastaCraft server.

Ten eerste de formele gegevens:

*Minecraft naam: P3RF3CT10N
    *Wie heeft je gebant: Koolmees
    *Wat heb je gedaan: Officiële aanklacht luidt: spammen van enkele letters

Dit is een wellicht opvallende reden om een ban te krijgen, maar ontken ik niet. Echter is de oorzaak van mijn handelen naar mijn inziens legitiem in de toen ontstane situatie. Ondanks de lastige situatie zal ik u een zo goed mogelijk beeld schetsen.

Rond de spawn plek staat een gebouw wat - zo veronderstel ik - het hoogste gebouw is rond de spawn plek. Mijn nieuwsgierigheid werd geprikkeld en zodoende ben ik naar boven gelopen. Na genoten te hebben van het uitzicht ben ik op zoek gegaan naar een snelle weg naar beneden: springen in een water bassin aan de voet van het gebouw waar ik op stond leek mij een zeer geschikte keus. Helaas kon ik niet zien dat dit water bassin een farm was waarbij het dak bestond uit cobblestone walls - ook al kan ik dit niet met 100% zekerheid zeggen, het leek op cobblestone walls.

Ah fijn, mijn dood tegemoet springend bleek ik na de landing op het dak van de farm tot mijn verbazing niet dood te zijn. De blijdschap bleek van korte duur, want ik zat 'klem' op het dak. Het enkele wat ik kon doen was rondjes draaien, dit terwijl mijn karakter hevig op en neer werd geschud. Vergelijk het met de eerste persoon van elk harlem shake dansje... Helaas werd niet enkel mijn beeld beïnvloed, ook mijn scherm om teksten te typen, mijn invetory en zelfs het algemene menu waren slachtoffer van mijn handelen. De zonet genoemden functies (menu's, typen, invetory) werden continu 'afgesloten'. Concreet betekende dit dat ik wel even (zeg een halve seconde) bij mijn menu's kon, maar had niet voldoende tijd om bijvoorbeeld teksten te typen; enkel letters konden met enig oefenen worden getypt. Als een gek zat ik te klikken op 't' (typen) + een letter + enter (versturen).

Hier vind u dan ook de rede van mijn ban. In paniek, en met moderator Koolmees online, in een rustige server dacht ik door diverse letters als 'h', 'e', 'l', 'p' te typen meneer Koolmees dit zou opvallen. Helaas moest ik binnen die halve seconde een letter typen wat niet altijd lukte. Resultaat waren diverse letters die geen geheel vormde (soms de verkeerde letter gestuurd en andere personen die door mijn letter combinatie spraken maakten het inderdaad lijkend op spam). Het zomaar spammen van letters is terecht niet toegestaan en verdient een ban.

Koolmees wist niet mijn hiërogliefen noodoproepen waren. Echter zou met bovenstaande verduidelijking hopelijk anders over mijn handelen worden gedacht: ik had geen verkeerde bedoelingen; ik wou enkel geholpen worden. Ik realiseer me dat ik beter op het forum een hulp post had kunnen plaatsen (wat ik overigens zeker zal doen om - wanneer ik een unban krijg - alsnog van het dak te komen)...

Excuus voor het lange verhaal, als er nog vragen zijn beantwoord ik die zeer graag.

Met vriendelijke groet,

Julian (P3RF3CT10N)

• Like Like x 10
  2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hi Julian,

Al zou je verhaal complete onzin zijn, ik vind dit zo'n geweldig verhaal en het vergrijp zo klein, dat ik je zonder discussie morgen zal unbannen.
    Ik sluit de topic nog niet, zodat andere mods of admin/owners die dit zien dat alvast voor me kunnen doen.
    De volgende keer typ heel snel /spawn :-)

Groeten,

Koolmees

• Like Like x 5
  3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hahahaaa dit verhaal is tegek! :p
    Ik hou van lange unban appeals!
    (we zullen hem meer moeten bannen denk ik! :])

Ik ben momenteel mobiel online dus kan je ook niet unbannen. Maar je verdient die volgens mij wel.
    Wachten op Koolmees of een ander stafflid dan maar.

• Like Like x 3
  4. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik hoor hier niet op te reageren, maar ik vodn je verhaal heel leuk. Wrm zijn er geen meer langere unban appeals? BTW, ik lees bijna alle appeals; soms zijn ze echt grappig

• Like Like x 3
  5. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Ik mag hier ook niet op reageren maar xD Hoelang ben je hier wel niet mee bezig geweest? :) Sgitterend! xD

• Like Like x 2
  6. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

(Dit heb ik ook wel is dan kan ik niks wand ik spawn verkeert hier heb ik nog nooit aan gedacht maar deze moet ik onthouden!!)
    Sorry voor het reageren :(

7. Julian1 Woodcutter DRC Player

Dank voor de vele positieve reacties vanuit de DutchRastaCraft community; het overtreft eerlijk gezegd mijn verwachtingen. Hopelijk ziet u mij allen binnen afzienbare tijd terug op de server! In afwachting van de unban blijf ik natuurlijk actief op het forum maar waarschijnlijk komen er geen post meer met betrekking tot het unbannen van mijn account.... U zult andere verhalen van mij moeten gaan lezen!

• Like Like x 2
  8. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Julian, je mot niet altijd u zeggen hoor, dat moet je zeggen op unban appeals tegen de staff. Maar op de rest van hetr forum mag je tegen iedereen je gebruiken :)

9. Flippy Stone Miner DRC Veteran

hahaha TE GEWELDIG unban aanvraag ^^
    ben het ook zeker eens met kool :P

• Like Like x 1
  10. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Dit is de beste tot nu toe aan! jij mag vaker ban krijgen (Grapje) Dan hebben we weer wat moois te lezen ;)

Even aan de staff, is hij al geunband? dan kan hier een slotje op kommen.

• Like Like x 1
  11. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Zie eerste reactie ;)

12. stiiena Hunter DRC Player

Geniale unban apeal, ik zeg, Bannen maar:D

Ik heb hem een unban gegeven,

k denk alleen dat ik hem ook maar weer ga bannen,
    Voor deel 2. #grapje.

Mvg, Stiiena.

• Like Like x 2
  13. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Wauw.. dit is pas een unban appeal.
    Voor my ook unban

• Like Like x 1
  14. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Sowieso unban! Misschien een goed idee om hem verhalen voor ons te laten schrijven? Dan hoeven we hem niet telkens te bannen als we wat leuks willen lezen. Ik zou zeggen: Maak er een topic voor op het forum :P

• Like Like x 2
  15. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Dan zet ik hier een slotje op

#slotje

Thread Status:
Not open for further replies.