Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Sivinity, Dec 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sivinity Iron Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: Sivinity
    *Wat heb je gedaan: Irongolem farm maken met te veel villagers.
    *Wie heeft je gebant: Koolmees71
    Bewijs: (Screenshots, Video's) Niet.

Hallo stafleden van DRC,
    ik heb een paar dagen terug een ban gekregen voor het maken van een iron golem farm met te veel villagers.
    Daarvoor had ik van Koolmees71 een waarschuwing en een vriend van mij die samen met me doet een 7 dagen ban omdat hij het had gebouwd.
    Ik heb daarom 3,5 dagen ban op me genomen omdat ik me schuldig voelde.

Na 2 dagen is mijn broer langsgekomen die ik nog maar 1x per maand zie omdat hij is verhuisd en dan gaan wij altijd even gamen.
    (Mijn broer is onderhand ook alweer naar huis).
    Hij had zijn laptop bij zich dus hij wou Minecraft of RuneScape gaan spelen..
    Ondanks dat ik ban heb gekregen heb ik hem toch DRC server aangeraden omdat de ban toch mijn eigen fout was en ik van plan was er na gewoon weer op te gaan spelen.
    Kheb zelfs na schooltijd 2 paysafe's (2 van 10) gekocht om te gaan doneren en VIP te worden.

Mijn broer wist dat ik een ban had en heeft daarom toen een cracked account aangemaakt en is daarop gaan spelen.

Daarna heeft een moderator of admin (weet zelf niet wie) hem een bericht gestuurd en omdat mijn broer wist dat ik een ban had, had hij toch maar Minecraft afgesloten.
    Dit had hij me ook niet verteld en ik kwam er pas achter toen ik wou kijken hoe lang mijn ban nog duurde door op de server in te loggen. Toen stond er dat ik een IP ban had.

Onder de 3,5 dagen ban heb ik zelfs de "Hoe voorkom je een ban" topic doorgelezen.
    Er staat niet dat je maar 1 account mag hebben:
    "Ipban, Meestal Adverteren/Reclamen maken, Hacks, Of Met Ziektes schelden <-- Als je dat krijgt kom je er niet meer op."
    Dit is namelijk het enige wat er staat en dus niet dat je op niet op 2 accounts mocht.
    Ik wist dit ook echt niet...
    "Hopelijk heb je wel gezien dat we niet in smoesje intrappen zoals ; Me zusje zat op mn Account , Ik was op de wc en me broertje was er mee bezig."
    Dit heb ik natuurlijk ook gelezen, maar hij zat niet op mijn account, hij had een eigen cracked account gemaakt.
    (Als ik geweten had dat het niet slim was om mijn broer in te laten loggen, had ik dat echt niet gedaan.
    Ik heb 30 euro betaald voor ranks, nu weer 20 klaar liggen die ik dan zou riskeren..).

Het spijt me nogmaals van het 1e ongemak..
    Daar kan ik niks op zeggen behalve sorry.

Maar snap de tweede (IP-ban) eigenlijk niet.

Ook sorry dat dit zo'n lang bericht is maar ik wou alles duidelijk en uitgebreid mogelijk maken.

m.v.g,

Jason. (Mijn broer heet Django).

• Like Like x 1
  2. Sivinity Iron Miner DRC Veteran

Er staat niet dat je maar 1 account mag. En ook al was het wel zo, het was mijn broers account.
    Mag dat ook niet?

Nja, khoop dat mij een tweede kans wordt gegeven..

m.v.g,

Jason.

• Like Like x 1
  3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Jason,

er staat in regel 17
    Regel 17: Geen multi-accounts (voor farms te laten groeien of een ban te ontlopen.)

Als er dus iemand met een ban met een ander account op DRC komt, dan heet dat ban ontlopen. Als we weten dat er een broer of zus op DRC speelt, dan weten we dat, aangezien dat account al geregistreerd staat. Als er een nieuw account op hetzelfde IP online komt, dan krijgen wij een melding. 99 van de 100 ontlopen hun ban. En inderdaad, of je het gelooft of niet 90 van die 99 geven op dat hun broertje of zusje het deed. Uiteindelijk blijkt dat natuurlijk niet zo te zijn.

Wij geloven dit soort verhalen dus in de regel niet (omdat mensen al geband zijn voor iets), maar zijn helemaal allergisch van liegen. Dus ik zou het erg op prijs stellen als je de hele waarheid verteld, zodat we weer normaal met elkaar kunnen praten.

vr gr
    koolmees

4. Sivinity Iron Miner DRC Veteran

Ik snap het, maar wat als je nou 1 van die 9* bent --'

Idk.

• Like Like x 1
  5. Sivinity Iron Miner DRC Veteran

Ik snap inderdaad wel dat het niet zo eenvoudig ligt voor u om dingen te geloven waar u best vaak mee te maken krijgt.
    Ik hoop alleen maar dat ik een 2e kans kan krijgen die ik niet zal verpesten. :/

m.v.g,

Jason.

• Like Like x 1
  6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

nou we gaan echt geen tweede kans krijgen voordat we precies weten wat er aan de hand is. Dus we willen eerst een eenduidig verhaal van je horen. Je bent een slimme jongen, dus je weet best wat ik bedoel.

7. Sivinity Iron Miner DRC Veteran

Geen idee wat ik moet doen.. Heb mn verhaal gehouden en dat is de waarheid.
    K snap niet wat u met eenduidig bedoeld.

Stel dat ik 10.000 van u tegoed had en ik het op dat moment eis en u heeft het niet,
    Kunt u ook niet zeggen hier heb je je 10.000 euro..

Ik weet dat het een domme vergelijking is maar zo is het wel :/

• Like Like x 6
  8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

nee, zo is het niet.
    Ik zou nog eventueel kunnen denken dat je broer op DRC ging, maar geen enkele twijfel dat jij wist dat hij dat deed. Ook wist jij dat dat problemen kon opleveren. De volgende stap is dat we gaan kijken wat je broer online heeft gedaan. Als dat laat zien dat er iets met jouw gebouwen is gedaan of in de buurt, dan is het voorgoed voorbij.

9. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Wat eenduidig is, is dat je verteld:
    1. waarom je broer uitgerekend toen je geband was op DRC ging en niet daarvoor
    2. waarom hij uitlogde toen we hallo zeiden
    3. eerlijk vertellen wat jij ervan wist op dat moment en zelfs erbij was toen hij het deed.
    4. 100% kunt verzekeren dat niet JIJ dat deed

als dat eenduidig klaar is, dan kunnen we over unban denken

10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

beste Sivinity,

ik heb besloten je het voordeel van de twijfel te geven en heb je IPban opgeheven.

groeten,

Koolmees

[unbanned]

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.