Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by SwekSenpaiPRO, Apr 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: SwekGamerPRO
    *Wat heb je gedaan: ik heb ''gescholden'' naar Jelle
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor: @JelleDRC & @nobody4life
    Bewijs: (Screenshots, Video's): screenshot, [​IMG]

Waarom ik een unban zou moeten krijgen:
    Als eerste, sorry dat dit zo is gegaan, dit was niet mijn bedoeling.

Ik zou hebben gescholden tegen Jelle, maar dat heb ik in werkelijkheid niet gedaan, ik heb gewoon **** getypt vanuit automatie, niet dat het een weggefilterd woord zou zijn. Ook was het niet persoonlijk naar Jelle bedoeld, en was het meer frustratie van mij die ik in een verkeerde manier geuit heb.

Dat kwam doordat ik gewoon vriendelijk aan Jelle vroeg of hij misschien een paar spawners dichterbij wou zetten, en toen kreeg ik daar een heel afsnauwend antwoord op terug. Dat vond ik eigenlijk niet echt kunnen en dat wou ik toen tegen @Hasan cetinkaya, Hasan03 zeggen maar dat ging toen perongeluk naar Jelle zelf via /r. Nogmaals, het was niet persoonlijk bedoeld, het was gewoon mijn frustratie die ik in een verkeerde manier wou duidelijk maken.

Hoe dan ook, ik zit als nog wel verkeerd, ook al heb ik niet gescholden of iets. Ook heb ik nog nooit een ban hiervoor gehad, en ik doe normaal nooit een vlieg kwaad dus ik hoop dat ik snel een unban kan krijgen.

Ik had zelfs die dag nog 10 euro gedoneerd, dus ik denk dat dat wel zegt dat ik Jelle WEL een goede owner vind :)

-Matt aka SwekGamerPRO aka Matthijs

Last edited: Apr 9, 2015
    • Like Like x 6
    • Agree Agree x 1
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Het grootste deel is al besproken op het Engelse forum. het gene wat ons het meest irriteerde was dat je iets vroeg aan Jelle, het mocht niet en toen wou je tegen iemand met /r zeggen: Jelle is ook een ****. Maar dit kwam bij Jelle zelf terecht. Dus je snapt de ban dan wel. We bespreken het even en laten je wat weten.

• Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
  3. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

Klopt, ik zeg ook niet dat de ban niet terecht is, dat klopt volledig, ik bedoel alleen te zeggen dat het niet mijn bedoeling was om het zo over te laten komen. Nogmaals, sorry dat dit zo is voorgevallen Jelle, en dit gaat 100% niet meer gebeuren

• Like Like x 1
  4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

We hebben besloten je te unbannen. Zorg wel dat het niet meer gebeurd want een 2de kans voor zoiets krijg je niet meer.

Topic Gesloten

• Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
    • Friendly Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.