Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Broeders_, Jul 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Broeders_ Newbie DRC Player

*Minecraft naam: TwinGamer
    *Wat heb je gedaan: Medeplichtig aan het hacken van xxKnotxx
    Wie heeft je geband: @Xcnix
    Bewijs: -

Ik ben gebanned omdat ik medeplichtig was aan het hacken van Knot. Daarvoor wil ik alvast sorry zeggen, ik had het moeten melden aan een mod, maar dat gaat lastiger dan jullie denken, want ik heb ook nog steeds een forum ban waar niks aan gedaan word, dus daarom doe ik het via mijn broers account.

Iemand begon tegen mij te praten dat ie kon 'hacken', toen kwam inderdaad DannyKnot online, en unclaimde hij een stuk van hun spawn base, ondanks ik al binnen was, want ik had met tnt een gat in de muur geblazen. Toen claimde ik het, en ik had tegen hem gezegt dat ie /f disband moest doen, wat uiteindelijk niet gebeurd is.

Nog meer vragen, stel ze gerust.

Nogmaals mijn excusses.

- TwinGamer

2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Twin,

Weet je zeker dat dit het verhaal is en je niet naar hem hebt getpa'd?
    Ik had je op Skype gezegd dat je het beste eerlijk kan zijn. Maar je vergeet
    iets. Goed dat je het toegeeft, maar je had ook weinig andere keus.

3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ok Twin,

Ik vind dit een zeer ernstige zaak wat er gebeurt is. Let de volgende keer op wat je doet.
    Als je weer zo'n speler tegenkomt zeg dan dat je het gaat melden. Ga hem in het vervolg
    niet meer helpen.
    Na aanleiding van ons skypegesprek en overleg ga ik je ban omzetten van perm naar een tempban
    van 6 weken. Ik ga er vanuit dat je er van geleerd hebt en dit in de toekomst niet meer doet.
    Zorg ook niet dat je een IP ban krijgt door op de server te komen.

Tot over 6 weken
    #spelertempbanned
    #slotje

Thread Status:
Not open for further replies.