Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by marouane, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marouane Hunter DRC Player

hallo ik weer Marouane.

Een jaar geleden geloof ik werd ik geband vanwegen (zogenaamd) nodus. een half jaar geleden met jellejrc op topic gepraat en er werd gezecht: koolmees heeft je geband we moeten wachten tot hij reageert.
    nu zoveel maanden later nog steeds niks gehoord. daarom even opnieuw een unban topic.
    dat was toen met maxuseant ik heb nu ook gezien dat hij moderator is heb ik geen probleem mee dat hebben we toen uitgepraat maar ik blijf het toch proberen tot er een andwoord bekent is (dit is een fatsoenlijke server) daarom wil ik het toch even proberen

*Minecraft naam: marouaneahari
    *Wat heb je gedaan: (zogenaamd nodus) sprint hack

ik weet zeker dat het lagg was
    ik heb ook een keer toegegeven dat ik xray gebruikten nogmaals (toegegeven) toen heeft de moderator gewoon me ores meegenomen omdat ik het zelf toegaf dat ik het gebruikte dus dat was niet echt een probleem nu 1.7 ik weet niet eens hoe ik rei's minimap moet instaleren

maar goed ik hoop dat ik reactie krijg

groetjes Marouane

iedereen heeft hier zo een leuk ding dus ik doe maar gewoon dit
    yolo swagg shizzle

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hopelijk pak je deze kans met beide armen en begin je ons niet weer uit te schelden en te bedreigen als de vorige keer :)

Reminder:

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.