Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by citroensap, Mar 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. citroensap Newbie DRC Player

*Minecraft naam: citroensap
    *Wat heb je gedaan: deathtrap 1x1 in surival
    Wie heeft je geband: niet bekend
    Bewijs: http://imgur.com/GQizRor

Geachte admins,

Ik heb tot mijn grote verbazing een temp ban gekregen voor het maken een van deathtrap van 1 bij 1.
    Het was nooit mijn bedoeling geweest om een deathtrap te maken. Hoogstwaarschijnlijk was ik aan het minen en ben op 1 blok naar beneden gaan wezen graven.

Ik bied mijn excuses aan als er door mijn fout iemand is doodgegaan en al zijn spullen is kwijtgeraakt.
    Ik kan u beloven dat ik voortaan niet meer op 1 blok naar beneden zal graven en in plaats daarvan een mijngracht zal maken.

Ik hoop dat u mijn temp ban zou kunnen verwijderen en wacht met smacht naar uw antwoord.

Met vriendelijke groeten,

citroensap

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Je bent een week terug banned door mijzelf, je hebt nog 1 week ban te gaan. Hoezo wacht je 1 week, en maak je dan een unbantopic aan?

3. citroensap Newbie DRC Player

Beste Anesitas,

Ik had het vorig week druk met hertentamens, waardoor ik geen tijd had om online te komen op mc. Ik logde vandaag pas weer in op mc om te spelen.

Met vriendelijke groeten,

citroensap

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Het was een twijfelachtige situatie, gezien het feit dat er het bovenste block teruggeplaatst was (door jou) en er geen mine-activiteiten plaatsgevonden hadden.
    Ik zal afwijken van de normale procedure, omdat je donator bent en er geen spelers daadwerkelijk doodgegaan zijn op de betreffende locatie zal ik de tempban opheffen. Zie dit echter wel als waarschuwing voor volgende keren, deze manier van graven brengt je meer problemen dan je denken zou.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.