Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by ducklife, Jan 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ducklife Woodcutter DRC Player

hallo,

*Minecraft naam:Aminasfour
    *Wat heb je gedaan: blijkbaar X-ray
    Bewijs: (Screenshots, Video's) heb ik niet, bewijs graag dat ik het niet gebruik

ik ben zojuist geband vanwege X-ray. ik gebruik dat niet! zou niet eens weten hoe je het moet instellen. Ben na lange tijd weer gaan spelen en wordt binnen een dag geband. hoe kan dit ongedaan worden gemaakt en hoe moet ik bewijzen dat het niet gebruik?

2. ducklife Woodcutter DRC Player

Ten eerste, bedankt je snelle reactie.

Ik meen het echt oprecht dat ik niet weet hoe dat moet installeren/gebruiken. Ik speelde sinds vandaag voor het eerst sinds een half jaar of zelfs langer. Ik was vanavond 5 minuten aan het spelen, ging minen en werd geband. Tuurlijk zou ik nu kunnen zeggen ik heb x-ray en mn ban is sneller over, maar ik ben liever zo eerlijk om te zeggen dat ik het NIET heb/gebruik. als ik ergens printscreens van kan maken om mijn onschuld te bewijzen doe ik dat graag. Voor hoe lang geldt deze ban uberhaupt?

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Wij menen het ook oprecht. Wij bannen niet mensen random voor Xray. Dan moet je het dus gebruikt hebben. Laatste kans voor de waarheid anders sluit ik deze topic.

vr gr
    Koolmees71

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.