Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by JohnyPapa, Jun 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JohnyPapa Newbie DRC Player

Minecraft naam: JohnyPapa
    Wat heb je gedaan: Killaura in kitpvp zogezegd
    Wie heeft je geband: idk
    Bewijs: https://www.youtube.com/watch?v=kPnO09l5HPg

Vergeet de video niet in HD te kijken voor de ultieme lachervaring.
    Ik vraag me af hoeveel onschuldige mensen gebanned zijn geweest gewoon omdat de vrienden van een moderator gaan klagen.

Btw ik heb over 43 minuten video van vandaag alleen, dus voor de mensen die denken dat er iets belangerijk is uitgeknipt: Ik upload het met plezier maar dan moet jij het maar allemaal bekijken.

@nlownzzzz Strength hack right? :D

Last edited: Jun 25, 2015
    • Like Like x 3
    • Funny Funny x 1
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Je bent gebanned door @nobody4life . Hij zal hierop reageren wanneer hij online is.

En even tussendoor: datgene wat je wou zeggen kon je een tempmute opgeleverd hebben. Dat je het maar weet.

3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Spijtig dat ik nooit record als ik speel, want mijn standpunt was anders ook zeer mooi.
    Ik heb je voor enkele minuten (kleine 5) gevolgd en redelijk wat zien gebeuren dat verdacht was tot zelfs bijna onmogelijk. Het leek eerder zeer goed op een killaura (misschien door serverlagg), misschien ook omdat het wel een goed afgesteld killaura is dat niet opvalt.
    Nu kan je evengoed zeggen, je ziet toch niks op mijn scherm van hacks en dat is ook zo. Maar de meeste hack clients kan je nu eenmaal een hotkey instellen.

Dat nu terzijde, je vraagt je misschien ook af waarom je zo "snel" geband bent. Je zou eens moeten weten hoeveel hackers er dagelijks zijn, en als we altijd uren gaan moeten wachten, raakt er niemand meer banned. Af en toe gebeurd er dan wel eens iets fout.
    Maar waarom niet eerst kick?
    Dat doen we normaal wel maar iemand die af en toe eens graag scheld (al dan niet erg) gaan we die moeite niet doen.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Dus: was ik in de fout? Misschien wel maar zelf ben ik er zeker niet van overtuigd dat je heilig bent.
    Hierbij heb je dan "geluk" en zal je unband worden. Let wel op je taal en speel (in het vervolg) eerlijk.

En btw: vrienden van de staff gekild worden een ban? Wij hebben geen vrienden en zeker niet het type dat iemand probeert te beïnvloeden dus let wat op met wat je al dan niet zegt

• Like Like x 2
    • Winner Winner x 1
  4. JohnyPapa Newbie DRC Player

Hoe kan ik hacken als ik mods draai? Idk maar je kan toch geen hacks hebben met mods ofwel?
    Zouden jullie dan geen betere anticheat kunnen maken/kopen zoals Badlion en Kohi hebben. No advertisement intended.
    Eentje dat auto banned als de persoon op dezelfde tempo slaagt of van achter slaagt enz..

Mijn excuses voor mijn taalgebruik maar ik was in kitpvp met 3 mensen met een vriend en het was 5 uur in de ochtend dus ik dacht dat het niet zoveel uitmaakte :)

• Funny Funny x 1
Thread Status:
Not open for further replies.