Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by walid3000, Dec 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. walid3000 Newbie DRC Player

*Minecraft naam:walid3000
    *Wat heb je gedaan:ik zei bij chat dat ik 9 diamonds heb gevonden in 10 minuten en toen werd ik gebant voor x-ray
    *Wie heeft je gebant:ik weet niet wie mij heeft gebant voor de x-ray leugen maar Brammes had mij daarna gebant omdat ik op een andere account: walid159753 op de server ging op te vragen waarom,
    Brammes zei als reason van die ban dat ik op de forums moest vragen voor unban.

Ik heb die 9 diamonds gevonden in 1 vein,
    ik heb een ravine gevonden met daar onder een kleine cave ingang waar ik die 9 diamonds heb gevonden,
    ik gebruik geen xray!
    ik heb daarna verder gemint en nog wat diamonds gevonden en heb er nu 22,
    er is toch niks mis met in 10 minuten na starten diamonds vinden?
    ik heb deze server al is ervoor gestart maar nog niet helemaal,
    ik kreeg wat hout en cobble van 2 mensen,
    dus kon ik direct gaan minen onder mij en heb een ravine gevonden met daarin kool en iron om een iron pick te maken dus kon ik snel beginnen minen naar diamond.

ik wil graag een hotel maken bij de server daarom ging ik zo snel van start.
    Edit 1: en wil je alsjeblieft ook de account walid159753 verwijderen? ik wil niet dat er een account op mijn ip staat die ik niet nodig heb.

2. Brammes Guest

ja inderdaad ik heb je geband , maar je hebt wel iets meer dan 9 diamonds gevonden..

wel op 300 stone, maar 22 is dan ERG veel..

sven/jelle beslissen , ik zelf vind het erg hoog...

3. walid3000 Newbie DRC Player

het was in een ravine en in een cave waar veel iron, kool en diamonds waren.
    ik zal wel wachten.
    Edit 1: ik had 4 veins gevonden,een met 9 diamonds, een met 6 diamonds, een met 4 diamonds en 1 met 3 diamonds.
    Btw de foto werk niet

4. Brammes Guest

Zit nu op telefoon ( kan foto niet eropzetten)
    Waren xray stats van je (kan mod/admin mischien ff posten?)

5. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

je mined 22 dia's in 10 minuten zeg je zelf + je mined niet in een ravijn

Je laaste pos was -117 11 130, toen ik daar naartoe tpe was je gwn in gangen bezig. en niet een ravijn.

Ban blijft

6. walid3000 Newbie DRC Player

als je wat verrer naar boven gaat vind je een cave,en nog wat verder een ravine, ik heb in die ravine iron gemint en kool zodat ik snel kon starten met het bouwen van een hotel en ik zei dat ik 9 diamonds had gevonden in 10 minuten en met die 10 minuten bedoel ik wanneer ik een stenen pickaxe had gemaakt.de andere 13 diamonds had ik daarna nog gevonden.
    als je recht naar boven graaft dan kom je bij wat zand en een zee, waar er een craftingtable staat (als ik die niet gebroken heb) met
    daar een trap naar beneden naar die ravine.
    Edit 1: ik probeerde er nu weer in te gaan om te zien wie mij heeft gebant maar kreeg inplaats daarvan:
    "Your IP has been banned from this server for Nodus x-ray ban evaden"
    ik gebruik geen nodus en wat heeft nodus hiermee te maken eigenlijk?
    ik probeer niet te ban evaden!
    Edit 2:blijkbaar ben ik de "3000" achter mijn naam vergeten,
    Aan de ene kant ben ik blij dat mijn broer er niet meer op kan zonder een trage proxy te gebreuken maar aan de andere kant wil ik er zelf ook op!

7. Brammes Guest

Oke , ik denk dat we het beste jelle/sven een beslissing kunnen nemen..
    Aan je stats te zien is dit duidelijk xray , maar je verhaal komt geloofwaardig over...

Dus (ik) laat het over aan sven/jelle

8. walid3000 Newbie DRC Player

Ik vergat te zeggen dat ieder keer dat ik diamonds vind in een chunk, dat ik opzoek ga naar een andere chunk omdat er maar 1 keer diamonds spawnen in een chunk,
    van daar de opeens veranderende/draaiende gangen, ik hoorde ook lava bij een kant dus ging ik naar de andere kant.

9. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [uigestorven & oud]

Thread Status:
Not open for further replies.