Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by barry, Feb 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. barry Redstone Miner DRC Veteran

*Minecraft naam: WoodPuncherFTW
    *Wat heb je gedaan: Geen idee. Misschien wat uitdagende woorden, maar wie er met mij zat te discussieren deed dan zelfde
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor: @nobody4life
    Bewijs: (Screenshots, Video's): http://puu.sh/fZvVH/a5086e4ab8.png

Uitleg:
    Ben tegenwoordig niet echt actief op drc, maar besloot om nog eens op kitpvp te komen. Ik pak me knightkitje, ga in de "arena", zie ook nog andere donators zoals Asphault, NathanAlbertini en GamingEnzo, en ook member Galacticbomb. Ik denk dat ik er team mee ben, ze vragen mij om op ts te komen, maar ik ga niet want ik kan toch zowiezo niet praten en veel nut heeft het dan toch niet. Dan killen ze mij. Ik zeg wtf zelfs, later vraagt NathanAlbertini nog eens dat ik op ts kom en vraagt of ik Laurens ben. Ik zeg dat ik niet Laurens maar Bart ben, en dat ik niet op ts kan komen. Ik zeg wel achter elke zin "lol", maar dat is meer van gewoonte. Galacticbomb zegt dat ik normaal moet praten en Gamingenzo zegt "Praat allel eens normaal" ofzoiets, kan het me niet meer perfect herinneren. Ik zeg: "Praat zelf normaal". En dan ben ik banned.

Ik zie niet de reden voor mijn ban in. Ik heb nog nooit op drc gescholden, meestal met iedereen goed overeengekomen. Speel hier nu al sinds december 2012, soms wat meer actief, soms wat minder. Ben nog nooit geband geweest, hooguit 2 of 3 kicks voor grof taalgebruik/onbedoelde spam.

Hoop dat dit vlug opgelost is, en moest ik dan toch geband worden, Ik zit nu thuis bij mijn vriend, Theprocrafter97 (Titan bij kitpvp, meesten kennen hem wel), ban dan op zen minst mijn thuis-ip en niet zijn ip.

Mvg Barry (WoodPuncherFTW ingame, Sponsor+ in survival, en knight in kitpvp). Bedankt voor het lezen.

Last edited: Feb 16, 2015
    • Like Like x 10
  2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste

Verschillende spelers waren er van overtuigd dat jij niet jezelf waart, daarom heb ik snel voor de zekerheid je IP even geband maar nu ik zeker ben dat jij het bent, ben je terug unband.

Onze excuses voor het ongemak

3. barry Redstone Miner DRC Veteran

Bedankt voor het snelle antwoord (:. Ik overreageerde ook een beetje, maar verstond op dat moment nou niet echt waarom ik ban kreeg. Maar bedankt.

• Like Like x 3
Thread Status:
Not open for further replies.