Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by MarkedForDeath, Jan 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Minecraft naam: oscarvdhooft
    Wat heb je gedaan: niks, ben beschuldigt van xray
    Wie heeft je gebant: Avast
    Bewijs: Ik heb geen xray gebruikt maar ik snap waarom avast dat denkt. Ik besloot te gaan mijnen en ging direct naar beneden graven om snel op lage layers te komen. Ik ben toch donator dus kom ik in lava vlieg ik eruit. Ik kwam in een cave en in een oogopslag vond ik dia en emerald. Die mijnde ik. Ik ging daarna branch minen en dat doe ik zo: Ik sta stil en mijn een 2x1 gang voor me uit totdat mijn pickaxe geen bereik meer heeft. Ik plaats daar aan de rand een torch. Ik mijn nog 2 blokjes verder dus een blok verder dan de torch en ga daar opzij links en rechts mijnen totdat ik opnieuw geen bereik meer heb. Ores die ik daar vind mijn ik en daarna bedek ik het weer met cobble om niet in de war te raken en zodat mobs daar niet spawnen en ik geen torches verspil. Ik had tijdens dit mijnen, watom op layer 11 was, waar veel redstone en emeralds zijn, extreem veel geluk, en vond dus veel redstone en emeralds. Ik had maar heel kort gemijned maar 5 minuten dus ik vind het nergens op slaan dat ik ben geband als ik dan geluk heb. Avast zei dat hij me had gevolgd en ik had ook niks x-rayerig gedaan bijvoorbeeld random omhoog mijnen omdat je met je xray ziet dat daar dias zijn. Ik was gewoon regelmatig aan het branch minen, met precies evenveel ruimte tussen elke branch en elke torch, dus het moet wel toeval zijn geweest. Ook is het zo, dat de laatste keer dat ik checkte(ik vroeg het aan koolmees) mijn xray percentage 46%. Ik denk niet dat dat zoveel heeft kunnen stijgen, maar ik ben de laatste tijd luier en mijn minder vaak in branches(dit was voor het eerst in een lange tijd) en mine vaak in caves waar ik meerdere stacks redstone en coal krijg en omdat ik in een extreme hills biome leef zijn er ook emeralds. Ik zou graag een unban willen en eventueel excuses van Avast voor valse besculdigigng :mad:

2. Avast Stone Miner DRC Veteran

ik heb een sethome bij je mijn nu, ik kan elk staflid deze plaats laten zien, en hoe onwillekeurig je tewerk ging en telkens iets vond, je krijgt geen unban en zeker geen excuses van mij wegens het liegen hier over, je weet al te goed hoe x-ray werkt en dat wij hier meldingen over krijgen, natuurlijk let je dan wat op je mijnstijl, maar toch was het te toevallig dat je telkens een zijgang groef en hier spullen in vond ;) je x-ray zit ook al aan 102.

3. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Er zit een regelmaat in die zijgangen. Je zag toch ook dat ik toen ik mijnde stilstond tot ik niet meer kon, een torch plaatste, nog 1 blok verder mijnen en dan 2 branches rechts en links? En ik vond bijna alleen maar redstone en coal dat is niet zo speciaal.

4. Avast Stone Miner DRC Veteran

zat geen regelmaat in, daarom ban, nog steeds geen unban.

5. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Wat is er niet regelmatig aan? Je kan stilstaand 5 blokken voor je mijnen. Ik mijn die 5 blokken, plaats torch, mijn nog 1 blok en maak daar de branches(dan verlicht de torch die branches nog een beetje) daarnaa bedek ik die branches met cobble en ga weer stilstaand mijnen. En waarom zou ik xray gebruiken als ik degene ben die met het idee kwam om om de zoveel tijd in de chat een waarschuwing te geven? En hoog procent is niet per se xray kijk maar naar volhaas.

6. Avast Stone Miner DRC Veteran

Ik ben nogmaals door je mijn gegaan, ik blijf bij de ban.

7. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Je geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag wat is er onregelmatig aan. En een mini-mijn is toch geen bewijs? Er zaten niet eens een dozijn branches.

8. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Sorry dat ik me hier tussen wurm maar ik zie mijn naam.
    Ik weet 100% zeker dat oscar geen xray heeft hij hat de zelfde mijn style als mij daar moest ik vanaf omdat ik te veel met xray werd beschuldigt
    En ik heb de 205% xray gehaalt zonder xray raar? Nee caves vrij simpel.

9. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Dit :)
    En avast gaat lopen zeggen dat ik elke 10 stone blocks een redstone en 2 iron tegenkom nou het is een gemiddelde. Als ik branch mijn vind ik minder dan dat maar tijdens caves veel meer. Ik kom uit grote caves met 2 stacks iron en 5 stacks redstone(fortune 3) en met maar een paar cobblestone want er is nauwelijks reden om stone te mijnen in caves.

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Banned tot de 10de januari. (3 waarschuwingspunten)

11. Avast Stone Miner DRC Veteran

fortune 3 werkt niet op wat er gemeten is en ik heb hem gevolgd in zijn gangen, ik laat verder oordeel over aan jelle & sven nadat ze de gangen hebben gezien.

12. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ja bekijk ze maar. Je ziet duidelijk dat er een regelmaat zit. torch-branch-4 tot 5 blokken niks-torch-branch-4 tot 5 blokken niks etc.

13. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Je bent unbanned.

14. Avast Stone Miner DRC Veteran

zit geen regelmaat in, je bent unbanned, maar ook gewaarschuwd veel plezier verder
    gz Avast

15. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Yes yes bedankt! Ik ga nu meteen een quarry maken om veel cobble te mijnen!

16. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Excuses aanvaard :P

Slotje?

17. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Thread Status:
Not open for further replies.