Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Hugh Mungus, Aug 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hugh Mungus Builder Builder

*Minecraft naam: ManMetSchnorry
    *Wat heb je gedaan:Een creeper spawner gebruikt in Factions
    Wie heeft je geband: @Anesitas
    Bewijs: ik geef toe dat ik het heb gebruikt en ik heb er enorme spijt van.
    Mijn vorige unban aanvraag is afgewezen voor een reden die ik niet begreep dus daarom hebg ik hoop genoeg om weer een unban aanvraag aan te maken.
    vandaag waren er 5000 mensen unbanned en @JelleDRC zei dat die mensen een tweede kans verdienen, ik wist niet dat een tweede kans verdienen, een ban betekend van de heer zelf (@Anesitas)
    Ik kreeg uit vetrouwbare bron dat ik WAS unbanned en ik dus een tweede kans had.
    hopelijk krijg ik een unban want ik wil graag weer meespelen met de andere mensen van deze leuke community

Edit: ik wil best meehelpen met het onderzoek

Last edited: Aug 7, 2015
    • Friendly Friendly x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Als je het topic van Jelle goed gelezen hebt stond er iets in over corrupte staffleden en bans van de dag zelf welke graag nog meer info over zou komen. Dus nee, niet iedereen heeft recht op de tweede kans. Het systeem haalt alle bans er af, het is dus niet zo dat Jelle je een tweede kans gegeven heeft maar ikzelf niet.

Mijn standpunt is: (dit gaat niet enkel op voor jou maar voor iedereen van deze glitchabuse-gang)
    Als je een glitch gaat aangeven, ben je er van op de hoogte dat het niet toegestaan is. Als je er dan eentje achterwege gaat houden en deze vervolgens gebruiken, hoef ik deze speelstijl niet terug te zien op de server.

Unban blijft afgewezen, probeer het ergens aan het einde van de maand nog maar eens. Misschien dat we dan meer op een lijn kunnen komen.

3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Even een klein extra iets. Spreken we bij jou nog wel van een 2DE kans?

• Like Like x 3
    • Winner Winner x 3
Thread Status:
Not open for further replies.