Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by warlenn_G, Oct 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. warlenn_G Woodcutter DRC Player

*Minecraft naam: warlenn_G

*Wat heb je gedaan: ik was een paar dagen geleden samen met warbrandt21 aan hte chatten en appie (bekend bij de meeste PvP-ers) kreeg een bounty van 5000 ik zei tegen warbrandt21 met wie ik skypete kijk in msg ik had getypt; kom ik zet hax aan en we killen appie warbrandt21 nam dat serieus en zei nee in msg via skype zei ik was om te lachen en ondertussen werd ik geband

ik ben er echt niet goed van drc was mn lievelingsserver geworden en ik mis hem echt het zijn goede chille mods en een super beveiliging die spijtig genoeg tegen mij gewerkt heeft ik hoop echt dat jullie dit bericht checken en ik binnenkort weer kan PvP-en

grt warre

Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor: geen idee :-(

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

You were banned by me. There is however missing one sentence in your story. This was the following sentence: 'Ja of nee, f*ck de ban'
    This would translate into 'yes or no, screw the ban'
    If you were truly joking, you wouldn't say that, would you?

• Informative Informative x 1
  3. warlenn_G Woodcutter DRC Player

warbrandt21 say 'what if you get banned' it was just a answer after that, i said for joke i mean 'i dont get banned' with it ( excuse me for my english)
    --- This message was merged, Oct 8, 2015 ---
    i swear i never used hax en never will i'm just a bit stupid and dont wanna lose my favorite server :-(
    --- This message was merged, Oct 8, 2015 ---
    @JelleDRC ik zie dat je on bent kun jij me verder helpen?? zou erg fijn zijn. alvast bedankt!!

Last edited: Oct 8, 2015
  4. warlenn_G Woodcutter DRC Player

5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Still waiting for a response from the server owner, I will get back to you once I have received it.

• Agree Agree x 1
  6. warlenn_G Woodcutter DRC Player

Thank you so mutch for response i was thinking you forgot me. I got patience for my pvp-server!!

7. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

I Never forget unbanappeals, some i just can not respond to because lack of info.

I have discussed your case, there is no direct evidence of your guilt and thus you will be unbanned. However, I am at work right now so it may take some hours

#topic closed

• Optimistic Optimistic x 1
Thread Status:
Not open for further replies.