Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by OpTicNationX16Z, Oct 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

*Minecraft naam:OpTicNationX16Z
    *Wat heb je gedaan:Hacken.
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor weet niet wie me gebant heeft
    Bewijs: (Screenshots, Video's)
    Goeiemorgen,Beste staff ik geef toe dat ik hackte de reden was hier van . iedereen zei dat ik hackte in KITPVP toen hackte ik niet ik vondt het zo iritant dat ze het zeiden dus besloot ik ze te laten zien wat hacken was dus ik hackte. Killaura. ik ben dom geweest heb heel veel euro''s aan gedonate aan DRC en dan doe ik dit. ik ben een lange tijd zelf ook niet met Minecraft bezig geweest. vanwege School en andere noodzakelijke dingen. dus daarom is deze unban aanvraag zo laat. ps zouden jullie een launcher willen? sturen. ik kan er geen een vinden. want een domme vriend van me ging op me acc en heeft de naam OpTicNationX16Z veranderd naar Boef075 waarom idk maar ik wil graag met me zelfde rank blijven spelen op DRC dus heb ik een cracked launcher nodig als ik nog wordt geunbant hopelijk

Met vriendelijke groet Jay.
    Sorry voor dit.

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

3. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

waneer zal hij me helpen? duurt wel erg. lang. @Anesitas

<Moderator reply: Tag liever de moderator die je gebanned heeft opnieuw>

Last edited by a moderator: Oct 23, 2015
  4. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

@Anesitas is very busy with work at the moment. So please be patient. He will respond when he finds some time.

5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Well. I have to be honest. I do not remember banning you and so this unban appeal is quite hard for me.
    On the other hand, you have been quite the harmless player before you started hacking.

You will be unbanned, as for the launcher thing. I can't help you with that, perhaps you could try this website named google?

6. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Thread Status:
Not open for further replies.