Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Konings1991, Jun 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Minecraft naam: PDDNos
    Wat heb je gedaan: Schelden tegen mij Konings1991
    Wie heeft je gebant: Brammes
    Bewijs: Geen

Geachte,

Omdat ik niets heb kunnen zeggen op de unban-aanvraag van PDDNos hierbij alsnog mijn zegje...

Ik kom nauwelijks op het forum omdat ik liever aan het spelen ben. Zodra ik hier wel kom dan plaats ik altijd een vervelend bericht omdat ik iets niet vind kloppen of niet duidelijk is.

- Ik heb er niks op tegen dat PDDNos zo praat tegen mij want anders had ik wel een ban-aanvraag gedaan.
    - Ik was ervan overtuigd dat zo praten tegen je maat wel is toegestaan omdat de "vervelende" woorden niet gecensureerd zijn bij een mail of persoonlijk bericht!!!
    - Als iedereen deze woorden leest is het wel begrijpelijk om de persoon een ban te geven. Brammes heeft ervoor gezorgd dat iedereen deze woorden alsnog kan zien ongecensureerd namelijk in de unban aanvraag van PDDNos zelf.
    - De screen die Brammes heeft geüpload zegt mij niet veel, omdat juist alle individuele woorden niet vervelend zijn. Op deze woorden kun je ZEKER NIET gebanned worden alleen op één woord kan PDDNos gebanned worden en die staat niet in de screen.
    - Ik heb de indruk gekregen dat iemand bannen een hobby is geworden
    - Het bannen van schelden is veel te random omdat sommige hebben 10x gescholden zijn er nog steeds en zoals ik al zei PDDNos kan maar op 1 woord gebanned zijn.
    Sommige woorden zijn onschuldig en woorden toch gecensureerd zoals autistisch of autisme. En een woord dat een synoniem is van balen.....

Met vriendelijke Groet,
    Konings1991

• Like Like x 1
  2. Evert van Ingen Hunter DRC Player

Heel nobel van je om voor mij op te komen Chris, bedankt.

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Echt heel nobel van je Konings, maar ik denk dat je hier een spelletje aan het spelen bent.
    De vorige keer dat Evert geband was wilde je hem nog verlinken dat hij gescholden had en niet zijn broertje.
    http://dutchrastacraft.nl/index.php?threads/unban-ban-aanvraag.2514/
    Nu neem je het voor hem op.
    Ik vind het heel aardig van je maar deze keer is het niet meer te redden. Ik heb hem ook meerdere keren het hand boven het hoofd gehouden, maar nu kan ik ook niets meer doen.

topic gesloten

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.