Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Konings1991, Jun 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Minecraft naam: Konings1991
    Wat heb je gedaan: Niks
    Wie heeft je gebant: Onbekend
    Bewijs: Geen

Ik weet dat ik vervelend kan zijn maar hoezo bannen jullie me voor xray?

2. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

dat is een leuk verhaal, jelle heeft je banned, er zat iemand op JOU IP adres te Xrayen :)

3. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Dat is knap ik heb namelijk een username ban ipv een ip ban kan met andere account nog online en het kan onmogelijk van mijn ip zijn aangezien ik niet eens online was of het moet ons pap zijn geweest en die speelt niet online :s

dit is mijn ip: 213.46.48.208

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Doe niet zo dom. Je verdient ook ipban op dit ip.

Ik krijg een xray melding, ga er heen en zie dat het inderdaad xray is. Ik ipban die persoon en dan ga ik naar zijn home. Daar staat enkel maar een chest met diamonds en wat stone in. Deze chest was geblockt door JOU en JIJ hebt die persoon dus toestemming gegeven. Blijkt dan later als ik het IP checkt, dat ook overeenkomt met het IP waar jij daarnet nog op het forum hebt gereageerd ;)

5. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Jelle, Darkagent woont hier 2 deuren verder die heb ik een pick gegeven met fortune 3 en brood in een kist Waarom: hij wilde gaan mijnen en een huis gaan bouwen langs spawn. en hij heeft dus gexrayd voor mij het die nie hoeven doen want ik heb al meer als zat maar toch. Hij heeft mij niks gezegt over een ban daar moet ik nu zelf achterkomen via jouw?

• Like Like x 1
  6. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

ik heb wel vaker een ban gehad van jouw toen ik niet online was alleen omdat mijn maat 100 kippen had op mijn ip ben ik ook 7 dagen gebanned

7. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

een typies voorbeeld van vrienden zorgvuldig uitzoeken :)
    je weet dat liegen niet helpt? ip adressen liegen nooit...
    liegen helpt je alleen maar verder in de problemen...
    wie is dit? http://puu.sh/3hgYe.png
    dit ben jij, http://puu.sh/3hh08.png
    en dit is het ip van de inhoud van je posts... 213.46.48.208
    en waarom logde je in terwijl je banned was met ander account? dat is ban ontlopen... straf daarvoor is ipban

8. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

je probeert het me echt aan te smeren he sjonge jonge wat zeg ik nouw: "Dat is knap ik heb namelijk een username ban ipv een ip ban kan met andere account nog online" dus ja ik ben theothea dat zeg ik toch dus hoezo liegen. en een ban ontlopen kan ik niet ik kan niet bij mij spullen laat staan home als je het gezien hebt weet je dat ik 1 seconden online ben geweest er waarom heb ik al gezegt.... Namelijk om te kijken of ik een ipban heb of een username ban! heb ik puur gedaan voor informatie meer niet

IDD het enige wat ik fout deed waardoor ik zelf nog een keer moet slikken is iemand onterecht vertrouwen. Dom blijkt maar weer maar toch ik ken de jongen al jaren en ik vertrouwde hem net als ik dat met PDDNos en Pfaff en Lekiller ook heb gedaan ook hun heb ik een pick gegeven met fortune 3 op het begin net als de ECHTE dader.

Ik geef het tenminste wel toe want liegen: zeker niet. En ik heb niet mijn ban ontlopen aangezien de ban onterecht is..

Het is nu bijna 3 dagen geleden dat ik gebanned ben en 1,5 dag geleden dat ik reageerde. Ik had graag al een unban gehad

9. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Nog maar een keer een bericht plaatsen aangezien er geen aandacht uitgaat naar mijn unban aanvraag al zon 2 dagen terwijl ik wel beweging zie in andere unban topics

10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Konings1991,

Er zit ook een luchtje aan dit verhaal. Je bent ook te vaak in de picture. Ik denk dat je je gedrag op de server dus moet veranderen.
    Hoe dat weet je zelfwel.

ik geef je nog een kans, maar reken erop dat we dit onthouden.

vr gr Koolmees71

topic gesloten persoon unban

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.