Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Safa Tonbaktepe, Jun 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Safa Tonbaktepe Newbie DRC Player

*Minecraft naam: thisjeboysafa
    *Wat heb je gedaan: X-ray
    *Wie heeft je gebant: Dutch_nl of iemand anders?
    Bewijs: (Screenshots, Video's): Niet dat ik weet.

Goedmorgen,

Ik speel nog niet zo lang minecraft (circa 1,5 maand), en had hoe ik het noem 'niet echt alles geprobeerd'. Dus ik had X-ray gebruikt. Oke het was stom, natuurlijk snap ik de ban, maar altin0492 heeft hier niks mee te maken. Ik ken hem persoonlijk, en we waren even op skype. Ik ben nu niet thuis, dus ik was niet continu met hem aan het praten. Dus hij wist niet dat ik X-ray gebruikte. Ik wil zeggen dat het me erg spijt dat ik X-ray heb gebruikt, dit is ook de eerste keer dat ik zoiets gebruik (aangezien ik pas 1,5 maand speel). Als ik een unban krijg zal ik daar reuze blij mee zijn. En ooit meer zoiets gebruiken, dat beloof ik hierbij plechtig Ik snap jullie reactie daarom ook volkomen en hou d'r rekening mee dat ik geen unban krijg. Alhoewel jullie zijn ook mensen, en ik weet dat mensen graag vergeven. Ten slotte wil ik jullie alvast heel erg bedanken als jullie mij een unban geven, want ja. De leukste server van Nederland en Belgie he.

Groetjes,

Thisjeboysafa

2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Safa,

Ik vind je in ieder geval moedig, dat je Altin probeert te redden en je gebruik zonder liegen toegeeft. Ik ben echt benieuwd hoe het IRL bij jullie eraan toegaat. Je was wel heel trouw an het wachten steeds tot hij kwam. Soms zelfs gekickt. VAst "ergens anders mee bezig". Een geraffineerd spel speelden jullie. Ik zat eens te rekenen met Dutch_NL en je bent 167 uren op de server geweest zonder een claim aan te maken. Alleen maar mijnen met Xray voor anderen. Wel een rare baan. Maar goed daar gaat het niet over. Je snapt dat je situatie niet echt fijn is. Ik weet echt niet hoe graag je terug wilt op de server, maar vel valt er niet te redden. Jullie verhaal klopt nog niet helemaal namelijk. Altin wist natuurlijk dat je Xray gebruikte en dat is eigenlijk het enige wat nog in de weg zit. Dus ja, wie van jullie twee gaat het toegeven? Wie wil het liefst terug op de server?

vriendelijke groet,

Koolmees71

3. Safa Tonbaktepe Newbie DRC Player

Hoe het met mij en Altin gaat in real life hoef jij je niet zorgen om te maken. Ik zal het verhaal even opklaren. Ik ben deze hele week bij mij tante samen met me vriendin, (dus niet thuis). Dus ik dacht wat maakt het uit ik probeer het gewoon. Ik heb inderdaad best veel gespeeld voor een korte periode. Maar ik heb gisteren pas de eerste keer X-ray gebruikt. Ik had geen claim, omdat ik dat niet nodig vond, want Altin had al een claim dus ik kon gewoon bij hem intrekken. ( Net als Albiontje , Bardhi en Genti ). Zoals je kan zien heb ik een prachtig huis op het dak van zijn claim. Dus ik vond het wel prima, niks mis mee toch? Ik snap dat je je 'speurwerk' wilt afronden met meer 'bewijzen'. Maar Altin heeft hier echt niks mee te maken, hij wist er ook niks vanaf, want zoals ik al eerder zei : ik praatte niet continu met hem want ik was niet echt intensief bezig met minecraften. Tot slot hoop ik dat jullie mijn eerlijkheid waarderen, en als jullie mij niet unbannen , doe het dan wel bij altin. Want hij heeft er ECHT niks mee te maken.

Groetjes

4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Safa,

Dank je voor je antwoord. Nogmaals ik waardeer je eerlijkheid en je nobele gedrag om Altin hier buiten te laten.
    We hebben jullie gedrag ongeveer 45 minuten gevolgd. Dat is genoeg om precies te weten hoe het gaat. Ik heb dus geen speurwerk meer te doen, aleen kan ik niets met unban apps als menden de waarheid niet vertellen. In plaats van bot en zonder respect de unban apps te sluiten probeer ik mensen een kans te geven om de waarheid te vertellen. Meestal wordt dat wel op prijs gesteld.

Ik wacht dus even af totdat er van jullie een verhaal komt zonder herhalingen die de waarheid weergeeft.

groeten,

koolmees71

5. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Beste Koolmees71,

Wat ik persoonlijk wil horen is wat U nou bedoelt met de 'waarheid' welk deel van het verhaal snapt u niet van ons.

mvg,

Altin0492

• Like Like x 1
  6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Altin,

Jij hebt je eigen Unban appeal. Gelieve niet hier te reageren.

Met vriendelijke groet,
    Koolmees

7. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Excuses voor het ongemak

• Like Like x 1
  8. Safa Tonbaktepe Newbie DRC Player

Wat wil je nou horen? Dat Altin hier vanaf wist? We kunnen wel jaren hierover wellus en nietussen, maar dat heeft geen zin. Zoals ik al zei: 'Ik praatte niet continu met altin, dus hij wist er niks vanaf. Er gebeurde wel meer op de achtergrond'. Ik was afgeleid, daarom heb ik het hem niet verteld? We hebben tijdens dat gesprekje bij skype maar een enkele woordenwisseling gehad. En daar zat geen 'X-ray' bij. Begrijp me niet verkeerd, maar ik ga niet tegen iets zeggen dat het waar is, terwijl ik juist weet dat het niet zo is. Je kan als je wilt elke uur kijken of ik X-ray had. Ik heb alleen dat uurtje X-ray gebruikt. Ik probeer niks goed te praten, maar ik ben tot nu toe heletijd eerlijk geweest.

Mvg

9. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Safa Tonbaktepe,

Ik waardeer je eerlijkheid in het feit dat je toegeeft Xray te hebben gebruikt. We zijn echter streng en handhaven de regel dan ook helemaal. Dat wil zeggen dat je geen unban krijgt. Ik heb je huis laten staan. Kom over een maandje of 2 maar weer eens terug om te kijken of we vergevingsgezind zijn.

vriendelijke groet,
    koolmees71

geen unban topic gesloten

Thread Status:
Not open for further replies.