Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by skywariorx, Jul 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. skywariorx Woodcutter DRC Player

minecraft naam: skywariorx
    Wat heb je gedaan: reclame gemaakt(ik zie het zelf niet als reclame ik zij alleen ip in msg in een gesprekje)
    Wie heeft je geband: geen idee

Hallo, ik kreeg vandaag ipban en denk ook ban. omdat ik reclame maakte. Ik zelf zag het niet als reclame. Ik zij tijdens een gesprekje over servers ip van server(was in msg en die server is al lange tijd offline). Ik dacht dat dat niet onder reclame beviel. Ik vind reclame eerder openbaar bijvoorbeeld: Iedereen join ...... voor aardig staff en leuke minigames zoals spleef en skyblock het ip is: onbekend.
    Ik heb spijt dat ik dat deed en denk dat ik nooit unban krijg :( want reclame is ten strengst verboden. Al unbannen jullie mij niet ik moet wel zeggen dat dit de beste server is waar ik ooit op heb gespeeld en ik wens iedereen veel succes. Ik zou het jammer vinden als ik geen unban krijg. Ik wil graag een 2de kans. Ik zal dan nooit meer die stomme fout maken.Verder veel succes op de server en maak NOOIT de stomme fout die ik heb gemaakt door ip te zeggen.(staff ziet alles)

2. skywariorx Woodcutter DRC Player

mag ik aub een reactie

3. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik ben het wel met je eens dat het via msg stukken moeilijker gaat om reclame te maken... ik verander je ban in een tempban van 7 dagen want er zat een afk pool bij je xpfarm :)

ban veranderd in tempban van 7 dagen ivm AFK-pool

topic gesloten

Thread Status:
Not open for further replies.