Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by OpTicNationX16Z, Nov 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

minecraft naam LucaGamesNL
    wat heb ik gedaan niks iemand gaf me diamonds luca12 en ik werd geband
    wie heeft me gabant ultravioletgamer

beste staff ik heb diamonds gekregen van luca12 ik ken hm niet maar ik stond ij bebo9
    en luca12 tpa naar bebo ennhij kwam daar en hij gooide 4 stacks diamomd naar me toe
    en ultravioletgamer had die dia gepakt uit me invertory en zij hoe kom je hier aan dus ik vertelde het verhaal en toen moest ik stoppen dus daarna kwam ik online en had ik een an dus zou ik een unban kunnen krijgen

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Goeie morgen Jaden.

Dit gaat over iets anders dan Luca12.
    We kregen het bericht dat je iemand 1 stack dia het gegeven. En daarvoor hebt geprobeerd te deathtrappen.
    Kan je dit uitleggen hoe en wat?
    Ik wacht je antwoord af

3. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

het klopt dat ik iemand diamonds heb gegeven daarna maar ik heb diegenen niet gedeathtrapt hij viel wel tijdens het minen met mij in de lava maar we deden optijd /home

4. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Dan komt vraag 1.
    Waarom gaf je die persoon een stack diamond.
    En zeg je daarna wel tegen niemand zeggen?
    2.
    Waarom zegt die persoon dat je een blck boven hem plaatste toen hij in de lava viel?

5. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

mag ikween wie ik dan heb gedeathtrapt

6. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

ik heb geen blokje geplaats boven die gene dat kan nssdutch gedaan hebben hij was erbij en hij haalde dat blokje onder diegenen weg en toen viel die in de lava nssdutch viel er daarna ook in en deed nog snel /home en ik gaf diamonds aan hem ik weet eigenlijk niet waarom want gister kwm luca12 naar me toe en gooide 5 stacks diamond's naar me toe

7. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

en als ik dan toch iemand heb gedeathtrapt ik zorg er dan wel dat ik ze spullen vergoed maar ik weet echt niet wie ik heb gedeathtrapt dit is geen geintje

8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Leer je posts eens bewerken als je er nog iets aan toe te voegen hebt, je spammed heel het forum vol. En nog een tip: niet liegen. We kunnen toch alles tot in de kleinste details nakijken.

9. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

sorry jelle maar ik weet wel wie is dood gegaan maar ik zeg toch ik vergoed ze spullen wel want het was zo ik was bij diegenen zijn huisje onder de grond dus ik loop verder en hij doet tpa en daarna ziet hij lava hij gaat op dat blokje staan en ik sloeg het weg ik had niet verwacht dat daar ook lava zou zitten dus toen ging hij dood maar ik wil al zijn spullen vergoeden maar hij ahd alleen een schep bij zich want hij was net begonnen

Thread Status:
Not open for further replies.