Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by InfectedUnicorn, Dec 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. InfectedUnicorn Newbie DRC Player

Hallo, ik ben gebanned omdat ik mijn mening gaf over een skin van ''hijden'' de moderator, ik ben gebanned omdat: ''doe eens ff normaal'' ik zei alleen dat ik zijn skin niet zo mooi vond en ik verdedigden iemand die al gebanned was. er staat nergens in de regels dat je normaal moet doen. Dus misschien moeten de regels dan wat duidelijker worden wat wel en niet mag dit vind ik nergens op slaan dat is mijn mening. Mag ik mijn mening niet geven over een skin? staat nergens in de regels........ Het spijt me van wat ik heb gezegd en ik wil graag terug komen.

Minecraftnaam: InfectedUnicorn
    Gebanned door: Hijden
    Wat heb ik gedaan: Ik gaf mijn mening over zijn skin

Groetjes
    InfectedUnicorn

2. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Goeie avond Infected.

Klopt ik heb je gebandt.
    Dit gaat niet over het meneging geven op me skin, Dit gaat over je bijdehante gedrag.
    Ik heb dit met het team besproken en kreeg van mijn baas meteen te horen, Ipban.
    dan heb ik dus gedaan.
    Waarom deed je zo bijdehand?
    het lijkt me toch redelijk logies dat je geen hitler/welke ander historische niet correct figuur geen skin van mogen hebben.
    En daarna ook nog in discussie gaan? niet echt verstandig.

Ik wacht je reactie af.

3. InfectedUnicorn Newbie DRC Player

Ja het spijt, ik was al boos kom net terug van sport dus was al een beetje gefrustreerd en toen werd ik nog meer boos omdat een vriend van mij werd gebanned, het spijt me en ik zal minder bijdehand doen en gewoon lekker minecraften met mijn vrienden.

alsnog sorry

4. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik zal dit binnen het team bespreken.
    Heb AUB even geduld.

Ik zal zo snel mogelijk bij je terug komen

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Als een goede vriend van jou een hitler skin heeft en jij dan ook nog gaat verdedigen dan heeft dat niets meer met regels te maken. Als je dat niet snapt, dan heb je iets verkeerds begrepen in het leven. Als je dan ook nog uit frustratie een mod gaat beledigen en wijs gata doen over regels, dan is er maar 1 oplossing: ipban. Wij zorgen ervoor dat DRC een leuke server is. Daar gelden naast de regels van DRC ook gewone gedragsregels zoals in het normale leven. Ons vragen om dingen duidelijker te maken heeft geen zin. Je eigen gedrag veranderen wel.

6. InfectedUnicorn Newbie DRC Player

Hallo,

om duidelijk te zijn ik deed normaal was nog frustratie van sport en nu ben ik klaar mer sporten voor de aantal maanden, en ik heb de mod niet beledigd, je kan toch een mening hebben over een skin, ik zei alleen dat ik zijn skin niet zo mooi vind. Daar ligt niemand wakker van als je het aan mij vraagt. Dus misschien heb je het verkeerd begrepen, Ik kan mijn gedrag aanpassen en met mijn vrienden spelen het is toch een leuke server....

7. hijden Redstone Miner DRC Veteran

zoals ik al aangaf:

Het ging niet over jouw mening over mijn skin.
    Dat laat me koud.
    maar als je je niet gedraagd, nemen we afscheid van je op dat moment

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

er is geen misverstand en ik begrijp niets verkeerd.

Je provoceerd en daarmee beledigd je een mod. Als je nu nog niet snapt dat het niet om Hijdens skin ging, dan geef ik het op.
    http://puu.sh/5zaKw.png

Je deed niet normaal. Alles wat met hitler te maken heeft is gewoon fout. Daar hoeven wij niet van jouw te horen wat wij moeten doen. Dit soort mensen willen wij niet.
    http://puu.sh/5zaE8.png

Geen fatsoen = geen DRC
    Elke link naar fascistische aangelegenheden is geen DRC
    Elke reden waarom je iets doet is onbelangrijk. Het gaat erom WAT je doet.

koolmees71

• Like Like x 8
  9. InfectedUnicorn Newbie DRC Player

Ja ik was arrogant, ja ik had geen fatsoen. Maar ik had een frustratie en op dat moment heb ik het weg gewerkt tegen een mod, JA dat is fout maar nu is het klaar Ik wil graag een 2de kans en als ik die niet kan volbrengen kan je me een permaban geven. Dus het enige is wat ik vraag is of jullie mij een 2de kans kunnen geven om wel normaal te doen. Want iedereen verdient een 2de kans de arrogantie is weg ik ken mijn grens nu geen frustratie meer en ik doe normaal....

• Like Like x 5
  10. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Goeie avond Infected.
    Sorry dat ik nu pas weer reageer.
    Maar we geven je nog een 2de kans.
    MAAR zie dit als een eerste en laatste waarschuwing.

Hoop je snel weer op de server te zien.

11. hijden Redstone Miner DRC Veteran

topic gesloten
    persoon heeft unban[unbanned]

Thread Status:
Not open for further replies.