Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Lexyboy2001, Dec 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lexyboy2001 Newbie DRC Player

Minecraft naam: Lexdekoning
    Wat heb ik gedaan: ik ben gebanned voor het gebruik van x-ray. Dit slaat echter helemaal nergens op, ik heb nooit x-ray gebruikt, ik zou niet eens weten hoe ik het zou moeten doen...
    Wie heeft je gebanned: ???

Ik hoop dat jullie mij opnieuw toelaten op DutchRastaCraft na dit misverstand.

2. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

Beste Lexdekoning,

Zoals je kunt zien heeft UltraVioletGamer je geband.
    Hij zal je verder helpen =)!

Met vriendelijke groeten,
    FroggieNL

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

In verwachting van Ultravioletgamer, kan ik iig zeggen dat ik erbij was toen je geband werd en ik verzoek je eerst maar eens met een eerlijk verhaal te komen. Met liegen is niemand hier verder gekomen dan een permanente IPban

• Like Like x 1
  4. Lexyboy2001 Newbie DRC Player

Ik zal het eerlijke verhaal vertellen:
    Toen de nieuwe survivalwereld werd gelanceerd, dacht ik slim te zijn door direct te gaan mijnen onder de grond omdat daar nog vrijwel niemand had gemijnd. Er zouden dus nog veel goede grondstoffen te vinden zijn. Met veel geluk kwam ik een een oude, verlaten mijn terecht en vond ik daar 7 diamonds. Net voordat ik terug wilde gaan naar mijn huis, werd ik van de server geband.
    Ik hoop dat jullie mij geloven, want ik heb echt geen x-ray gebruikt. Het was puur een kwestie van geluk.

5. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Hey Lex,

Ik heb heel duidelijk gezien dat jou minen niet gebaseerd is op geluk.
    Geluk hebben zie ik meer als een grot inlopen waar vlak voor je neus een aantal dias liggen.

Maar goed, ik heb je gevolgd een poosje en ik heb aantal keer gezien dat je rechtstreeks
    de grond inging zo ongeveer 4/5 blocks boven de dia als ik het niet mis heb.

Na dat je statistieken zo hoog waren als de Jackpot van de Las Vegas Megabucks
    hebben we je zelfs nog even gevolgd en was het wel bekend dat jij meerdere
    "truukjes" gebruikt om ores te vinden.

• Like Like x 3
  6. Lexyboy2001 Newbie DRC Player

Hallo UltraVioletGamer,

Ten eerste wil ik graag weten wat die "truukjes" dan zijn, die jij bedoelt, want ik zou oprecht niet weten wat ik fout doe. Ten tweede waren mijn statistieken helemaal niet zo hoog, ik heb slechts 7 diamanten gevonden en een klein aantal stukken ijzer. Als dat de Jackpot van de Las Vegas Megabucks is, is dat niet bepaald een vetpot.
    Jouw tweede punt, over het rechtstreeks de grond induiken, is in mijn beleving onzin. Ik weet niet bij wie je dat gezien hebt, maar bij mij in ieder geval niet. Het lijkt wel of je 2 spelers door elkaar haalt.
    Het is in mijn ogen gewoon oneerlijk hoe jullie met eerlijke spelers omgaan. Zonder overduidelijk bewijs wordt je zo van de server verbannen. Dit moet toch niet de bedoeling zijn.
    Ik hoop dat jullie zo eerlijk zijn om mij weer gewoon toe te laten op de server.

Met vriendelijke groeten,
    Lexdekoning

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Beste,

De truukjes waar UltraVioletGamer dus naar verwijst zijn jouw xray/hacks.

Voor dat we iemand bannen wordt er lang genoeg gevolgt om te zien of iemand wel degelijk xray gebruikt.
    Er wordt dus enkel gestraft nadat we zogoed als zeker zijn dat de persoon hacks/xray gebruikt.
    In jouw ogen is dat geen bewijs, in onze ogen voldoende bewijs om iemand van onze server af te gooien. We gaan dus enkel zo om met oneerlijke spelers zoals jij.

Ten tweede: We halen geen spelers door elkaar. Je hoeft ons niet in het belachelijke te trekken.

Ik vind het een beetje vreemd dat je zo'n taaltje durft op te zetten bij een unban aanvraag. Ik denk dat jij evengoed als ons weet dat je xray hebt gebruikt.

• Like Like x 2
  8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Lexdekoning,

ik was erbij toen ultravioletgamer je bande. Het was zo oevrduidelijk dat niet alleen een IPban volgde maar ook al je bezittingen zijn vernietigd en de laatste 48 uur van je activiteit is terug gezet.
    Ik snap dat je denkt dat de aanval de beste verdediging is, maar nu is het tijd dat je gewoon de waarheid spreekt en jezelf niet meer voor de gek houd.

mgv,
    Koolmees71

• Like Like x 1
  9. Lexyboy2001 Newbie DRC Player

Hallo allemaal,

Als jullie graag de waarheid willen weten, lees mijn vorige bericht dan nog een keer.

Lexdekoning

10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Wij weten de waarheid, anders zou den we hier niet over dit punt discussieren. We waren met 2 personen jouw aan het volgen, dus zal er wel aanleiding voor zijn geweest. Als we dan zien dat je naar DIa graaft die alleen met xray-mods te zien is, dn ben je gewoon fout bezig. Dus zonder beter verhaal ga ik deze topic sluiten

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.