Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by NLGamer123, Dec 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NLGamer123 Stone Miner DRC Veteran

Hallo
    Ik (NLGamer123) ben gebant(tempban van 3 dagen ong) omdat nssdutch een screenshot postte op het forum waar ik (volgensmij) afk stond naast een stukje gegriefde stoep. Ik snap niet dat als je naast een gegriefd stukje staat dat het meteen door jou zou moeten komen. Op de 2e foto van nssdutch had ik een stuk geclaimd waar nssdutch huisjes neer wou zetten. Ik wou hier een farm maken (dit zei ik nadat nssdutch zei dat hij er huisjes neer wou zetten) ik had het dus geclaimd omdat ik een stuk had uitgehakt(ergens anders) en de volgende dag was het opeens geclaimd door nssdutch en stond er een farm terwijl ik er een soort van hotel neer wou zetten. Op de plek waar nssdutch huisjes neer wou zetten had ik dus geclaimd maar heb het daarna ook weer geunclaimed. nssdutch vroeg ook een paar keer aan mij mag ik je tp'en toen zei ik duidelijk nee en toen deed hij dat toch zonder dat ik het wou

*Minecraft naam: NLGamer123
    *Wat heb je gedaan: Zie hierboven
    *Wie heeft je gebant: volgensmij FroggieNL
    Bewijs: (Screenshots, Video's) nee

Mvg,

NLGamer123

2. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

Beste NLGamer123,

Je bent om die reden niet geband.
    nssdutch heeft een huis gemaakt voor iemand (ben de naam alweer vergeten) deze heeft u daarna geclaimd en wou dit niet terug geven... en zo zijn er wel meer pesten rijen geweest vandaar ik je hebt gestrafd voor het grieven van dat huis.

Ten tweede temp bans worden niet in gekort.

• Like Like x 1
  3. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

Topic gesloten - Speler is nog steeds [banned]

Thread Status:
Not open for further replies.