Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by auto16, Dec 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. auto16 Newbie DRC Player

Hallo ! Ik ben Vincent (auto16)
    Ik ben 14 jaar.

Een half jaar geleden ben ik geband (mijn ip). Vanwege het maken van een DeathTrap. Dat klopt ook wel, alleen gebruikte ik het niet als een DeathTrap maar als beveiliging. Maar dat terzijde,
    Ongeveer 2 maanden geleden kon ik opeens weer op de server. Ik heb toen ook weer lopen bouwen aan een nieuw huis , en ik ben gaan pvp-en.
    Opeens, ongeveer 3 weken geleden. Stond er weer de melding : Geband vanwege het maken van een DeathTrap.
    Als ik inlogde. Ik snap niet hoe dit kan.

In ieder geval, vraag ik aan u/jullie of er een unban mogelijk is voor het account auto16.
    Ook heb ik een YouTube kanaal en wil ik graag opnemen op jullie server. Bij skyblock.

*Minecraft naam: auto16
    *Wat heb je gedaan: Maken van een (beveiligins) (Death) Trap
    *Wie heeft je gebant: Geen idee. Een Admin / Mod .

Bij voorbaat dank,
    Auto16,

2. auto16 Newbie DRC Player

Bedankt! Hij werkt wel! Ik zit nu in de lobby echt bedankt!
    Maar alleen kan ik niet naar een andere server. Hiermee bedoel ik Survival PVP Skyblock enzo.
    Maar toch bedankt! Ik hoop dat jullie die bans ook verwijderen van die andere Servers.

Bedankt! Auto16

3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

we zullen dat gaan fixen. Ik vertel je wel dat ik je nog goed herinner. Ik wil echt geen enkele last van je hebben, want dat vlieg je weer ven snel van de server.

Thread Status:
Not open for further replies.