Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by joes2005, Feb 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joes2005 Newbie DRC Player

*minecraft naam: joes2005
    *wat heb je gedaan: deathtrappen
    Wie mij heeft gebannen weet ik niet
    Maar mijn broer kan niet meer op drc vanwege de ip ban minecraft naam van mijn broer : jorn2002
    Mijn acc. is aangemaakt bij een vriend want die zat er al wat langer op en hij heet op minecraft :stevediks
    Dus kunnen jullie mijn naam bannen en ip ban opheffen want mijn broer is boos op me :(
    stevediks heb me hier bij geholpen met deze aanvraag want ik snap hier niet zo veel van :)

Waarschijnlijk zal hij ook reageren
    Ik hoor het wel als ik ip moet opgeven of iets anders alvast bedankt als je iets kan doen

Last edited: Feb 14, 2014
  2. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Joes2005,

als ik het dus goed heb ben je 8 of 9 jaar. Je was wel oud genoeg om een deathtrap te maken. Ik snap dat je broer heel boos is.
    IK heb een vraag die heel makkelijk is. Wil je hier een keer antwoorden bij je thuis? Dan kunnen we zien welke IP het is.
    Alvast bedankt. We zullen dan in beraad gaan wat we ermee doen.

3. Steve_DRCer Coal Miner DRC Veteran

hallo koolmees71 joes2005 is even weg wil even niet zeggen hoelang vandaar dat ik het een beetje overneemt het ip is 83.83.67.112
    is er ook een manier zodat zijn broer jorn2002 de chests kan gebruiken of dat joes2005 een pirieode heb om de chests(dingen die gelockt zijn door hem ) te slopen of unlocken

groetjes stevediks

Last edited: Feb 14, 2014
  4. Steve_DRCer Coal Miner DRC Veteran

hij zij tp me voor gratis diamond eb dan viel iemand een 1x1 put in maar zal u hem ook kunnen vergeven want zoals je zei hij is 8 jaar oud

5. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste,

Ik heb @joes2005 gebanned voor het deathtrappen van mensen.
    Dit is iets wat we niet tolereren op deze server.
    Of je nou 8 of 16 bent, als je op een Minecraft-server kan spelen dan kan je ook de regels lezen en begrijpen.
    Joes2005 zal voorlopig dus nog niet unbanned worden.

Een IP-ban is handig, omdat als je een cracked-account hebt, zomaar een nieuwe username in kan voeren en daarop verder gaan speler. Dit is een groot risico, want dan zou de ban voor joes2005 eigenlijk helemaal geen nut hebben. Het kan zijn dat zijn broer dan boos op hem is, maar dan had hij eerst maar over de gevolgen na moeten denken voordat hij die deathtrap maakte.

We gaan het bespreken.

6. Steve_DRCer Coal Miner DRC Veteran

Hallo robinwiel,
    Ik begrijp wat je bedoeld met ander acc. aanmaken kunnen jullie niet nakijken als er op die ip een nieuw acc. wordt aangemaakt?
    Want dan kan jorn2002 er weer op dus als jullie zien dat er een NIEUW acc. Word aangemaakt mag je weer permanente ip ban doen.
    Is dit meschien een oplossing zodat joes2005 de gevolgen er van weet en jorn2002 weer kan spelen?
    of als er een pas aangemaakte acc. op dat ip gaat spelen, dan ook weer ipban?

Last edited: Feb 15, 2014
  7. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik snap je redenering steve, maar er zijn nog een aantal dingen die ik wil uitsluiten.

Daarom kan ik pas een besluit nemen als jullie het volgende doen. Als da niet gebeurd zal het IP niet unbanned worden.
    1. Ik wil dat Joes2005 thuis een post maakt.
    2. Ik wil dat jij op hetzelfde moment thuis een post maakt
    3. Ik wil dat Jorn2002 op hetzelfde moment een post thuis maakt.

8. Steve_DRCer Coal Miner DRC Veteran

okey dat is goed wilt u even kijken naar de conversation die ik nu ga starten

9. Steve_DRCer Coal Miner DRC Veteran

Mag er wel 5minuten verschil in zitten haha want Joes2002 en jorn2002 is zelfde pc

Last edited: Feb 19, 2014
Thread Status:
Not open for further replies.