Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by iKillU, Apr 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iKillU Newbie DRC Player

Minecraft naam: iKillU2014
    Wat heb je gedaan: Volgens robinwiel heb ik gescholden met een ziekte wat ik niet doe wegens morele kwestie en de meeste scheldwoorden zijn gecensoreerd.
    Wie heeft je geband: @robinwiel

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste @iKillU,

Bedankt voor je unbanaanvraag poging nummer 1.
    Kan je nu de waarheid vertellen?

PS: Alle chatgesprekken worden gelogged.

Last edited: Apr 1, 2014
    • Like Like x 1
  3. iKillU Newbie DRC Player

Stuur mij een screenshot door waar het tegendeel bewezen wordt of nog zeg gewoon met welke ziekte ik dan heb gescholden?

4. TeamBeestNathan Stone Miner DRC Veteran

Jullie bannen gwn random mensenvoor geen rede zonder bewijs ?

5. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Hmm, eens even zoeken in jouw chatgeschiedenis..

Aha!

Verklaar je nader @iKillU...

En @TeamBeestNathan, waar bemoei jij je in vredesnaam mee?
    Waarom zou ik mensen zomaar bannen?
    Denk even na voordat je iets zegt, je zal ook zo snel mogelijk een forumban krijgen voor het reageren op iemand anders zijn unbantopic. Gedraag je normaal zonder mij zomaar te beschuldigen.

6. iKillU Newbie DRC Player

Bedankt voor het bewijs te geven. Nu vraag ik mij wel af waarom ik een permban heb gekregen en geen tempban.

De rest van de server (bvb y0up0wn3d) zit non-stop te schelden met "je moeder" en dergelijke maar daar kijken jullie niet naar.
    Ik zit in fout en ik kan mij het niet herinneren dat ik heb gescholden maar hoogstwaarschijnlijk was het tegen nathanowner maar dat zal niet meer gebeuren.
    Ik vind het spijtig dat jullie permban geven voor schelden maar dat is mijn mening, Ik zou graag mijn fout rechtzetten maar ik weet niet hoe ik dat zou kunnen doen.

7. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Dit komt doordat er een verschil is tussen het schelden met dodelijke ziektes en het zeggen van 'je moeder'. Tuurlijk is dit niet de bedoeling, maar bij de een zien we het wel en bij de ander niet. De logs worden regelmatig gecheckt op het schelden met de ziekte die jij gebruikte, en zo heb ik jou dan ook gevonden volgensmij. Ik zal het nog even gaan uitzoeken bij die andere player.

Verder staat vast dat er naar de situatie gekeken wordt bij schelden. Als er gescholden wordt met een erge ziekte, of in dit geval de ergste die er maar is, geven wij standaard daar een permanente IP-ban voor, in ieder geval tot er een unban topic aangemaakt wordt. Daarna wordt besproken of we deze permban omzetten in een tempban.

Ik laat je zo snel mogelijk horen wat er gaat gebeuren met jouw ban.

8. TeamBeestNathan Stone Miner DRC Veteran

Wrm ik reageer , omdat da mijnen vriend is , en bedankt voor het bewijs davve

9. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

@TeamBeestNathan hopelijk lees je dit nog tijdens je forumban van 7 dagen:
    Moderators en admins bannen NOOIT spelers zonder reden en hebben altijd wel bewijs om hun ban te rechtvaardigen.

En zoals de forum regels (en @robinwiel ) zeggen: Niet reageren op topics die voor het staff team bedoeld zijn.
    Wat denk je? Dat we mensen een lichtere straf geven omdat ze populair zijn? Je vriend overtrad de regels en hij is dan ook de enige die zichzelf mag proberen te verdedigen of gewoon toegeven dat hij fout zat.

• Like Like x 6
  10. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

@iKillU je krijgt een unban zodra de Survival weer open is, dit is wel je laatste kans.
    Ik ga je chatgeschiedenis in de gaten houden.

#Topic gesloten
    #Speler (bijna) unbanned

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.